לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TNT עזרה וביקורת


הבלוג כעט בשיפוצים, בקרוב יעלה ספיישל הפתיחה!

כינוי:  TNT עזרה וביקורת

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

...


שלום לכולם.

כפי שאתם יודעים- הבלוג אמור להיפתח בעוד 8 ימים בדיוק.

לצערי הרב, אין לי זמן פתאום, וגם אין לי ממש כוח...

כל מי שמעוניין לנהל את הבלוג, מוזמן לכתוב לי למייל: [email protected].

מי שיכתוב לי כאן- בקשתו לא תתקבל!

מי שרוצה לנהל, חייב לצרף עם הבקשה 2 דברים שהכין לבלוג שלו.

כמובן- חובה שיהיה ניסיון עם בלוגי עיצוב ועזרה, וניסיון בפוטושופ.

- כל מי שרוצה לנהל חייב לקחת בחשבון שאני עדיין רשומה כמנהלת ומייסדת הבלוג,

ואי אפשר להוציא אותי מניהול. מפני שאני אולי ירצה לחזור -

 

שיהיה לכולם המשך שבוע טוב, ומקווה שנהנתם בלג בעומר.

R O N I - מנהלת TNT

נכתב על ידי TNT עזרה וביקורת , 12/5/2009 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTNT עזרה וביקורת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TNT עזרה וביקורת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)