לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Startup Fashion show



Avatarכינוי:  Fashion show

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

סקיצות, 90210, ועוד!


היי, אני ריילי,

אני ממש אוהבת אופנה וחזרתי על המשפט הזה כבר 500 פעם (הפוסט נמחק לי איזה... 499 פעמים ~,~).

 

- - - - - X - -

 

סקיצות מדהימות לבגדים

וואו *~*

אלה ממש טובים בשביל להעתיק כדי לעשות סקיצה משלכן. אני ממש אוהבת לקשקש כאלה במחברת. ^-^

פוזיציה שונה

 ממש חמוד D:

תעתיקו את הכתובת לשורות כתובת, זה מטושטש כי הקטנתי.

לקחתי הכל מגוגל, אני לא לוקחת שום קרדיט על עצמי בשביל הציורים האלו.

 

- - - - - X - -

 

90210

רק אני מזילה ריר על הבגדים של השחקניות מ90210? מלבישים אותם שם כל כך יפה, ובכלל איך שהן מתלבשות מחוץ לסטים *~*

 

ג'סיקה סטרואופ-

(שימו לב גם לבריטני סנואו המדהימה )

 

אנה-לין מקורד

 

 

שיינה (?) גרימס (באמת שאני לא תופסת את השם שלה .-.)  (משבוע האופנה בניו יורק לפי מה שהבנתי)

 

משותפות

 

(אדריאנה משמאל [אין לי מושג איך באמת קוראים לה]

 

- - - - - X - -

 

אופנת רחוב

 

 

טרנדים שיילכו חזק השנה-

צבעים בוהקים,  נעליי כלא (ספארי, כמו שהיא קוראת להם), הדפסים פרחוניים, שחור-לבן, שרשראות ענקיות ומעילים מחויטים.

 

 

אני מצטערת שאין תמונות של שבוע האופנה ביפן, זה טימטם לי את המחשב. :$

 

מקווה שאהבתם את הפוסט בכל מקרה,

 

ריילי.

נכתב על ידי Fashion show , 18/4/2009 20:42  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הראשון בקרוב.


עמדתי להעלות אותו עכשיו אבל המחשב שלי נדפק אז... אחר כך XD

אמממ, הולך להיות ממש טוב.

  • סקיצות לעיצובים
  • שבוע האופנה ביפן
  • השחקניות של 90210
  • שחקניות וכאלה שהתלבשו אותו דבר.

טוב... אז תבואו חח ^-^

 

ריילי.

 

נכתב על ידי Fashion show , 18/4/2009 17:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashion show אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashion show ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)