למעשה שום אישה לא תוכל להבין לעולם גבר.
אישה לא תוכל להבין לעולם גבר או בעצם מה שגורם לנו לחשוב 90% מהזמן שלנו על סקס.
הויזואליזציה או המראה הוא מה שמגרה את הגבר הכי הרבה.
המראה הוא הגורם הדומיננטי לכל הפנטזיות של הגבר ולכל מה שמפעיל את מנגנוני המין בגוף.
אין אנלוגיה מקבילה אצל נשים.
כמובן שנשים מסתכלות על גברים ומוצאות גברים שנראים טוב והן יודעות להבדיל, מבחינה חיצונית
אם גבר מושך אותן או לא.
אין שום מגזין בנייר כרומו או באינטרנט שמראה על העטיפה שלו רגלים שעירות של גברים...
אבל יש המוני אתרים ומגזינים בכל השפות בעולם שמציגים לראווה רגלי נשים בכל מיני סיטואציות.
כל מה שקשור בצפיה או בראיה מיועד לגברים בלבד.
המיניות אצל גברים מושתת ומתחילה בעיניים.
נשים מתגרות או מתעניינות בגברים בצורה ספציפית.
מריחות את הבושם, מסתכלות על הלבוש והסגנון, אסטטיקה, חוש הומור, מכונית, משרה נחשקת.
זה יכול להיות הגנן או מאמן הכושר, השכן או העמית לעבודה.
הן לא יסתכלו על כל גבר שהן יראו.
לעומתן הגברים, מסתכלים על כל אישה שהם רואים. לא חשוב איך היא לבושה או במה, לא חשוב צבע עורה,
לא משנה לגברים אם יש לה שיער ארוך או קצר, אסוף או מפוזר ברוח, ג'ינס הדוק או מכנסיים קצרים.
לא מעניין אותנו הגברים אם זה חורף, כי אז אנחנו מפנטזים על מה יש לאישה שמולנו מתחת למעיל
ובטח אם זה קיץ והלבוש מינימליסטי, אז אנחנו מייד חושבים למה לא יותר חם שהאישה שמולנו תתפשט...
מחקרים הראו שגברים בוהים בחלונות ראווה לא מאותן סיבות שנשים בוהות בהם.
נשים רואות את הבגד, את התוסף (אקססוריז), נעליים, תיק וכו'.
מה גברים רואים? את החזה העומד של בובת המנקינס בחלון הראווה...
כלא פעם ראיתי גברים מציצים מתחת לשמלות של בובות בחלון הראווה או מסתכלים על החזה העומד של הבובות.
על פניו כל הגברים נראו נורמליים לחלוטין.
זה מין אינסטינקט בסיסי הטבוע בנו הגברים להסתכל על גוף האישה באשר היא אישה.
המראה של שמלה ברוח, מחשוף בשמלת ערב, בגד ים מינימליסטי או שלם, מסתיר או מגלה טפח או טפחיים
כל דבר שנמצא על גוף האישה מעניין אותנו הגברים.
פעם חשבו, וגם אני חשבתי, שאם אישה מתלבשת ב"אי צניעות" זה יסובב יותר מבטים כלפיה.
מסתבר שאני מסתכל על נשים גם כשהם לבושות בסוודר גולף או חצאית מיני בדיוק באותה צורה.
אולי ההוכחה הכי טובה לדברים האלו היא גברים הומוסקסואלים.
ממחקר שקראתי מתברר שגברים הומוסקסואליים מסתכלים על גוף הגבר באותה צורה שבה גברים
הטרוסקסואליים מסתכלים על נשים!
זו אחת ההוכחות שהדבר הזה טבוע בנו הגברים ושרק ממבט יש לנו פנטזיות, אפילו אם לא נגיע למגע.
אישה שתסתכל על גבר נאה שמוצא חן בעיניה תחשוב על כמה הוא מדהים או חזק בעוד גבר שיסתכל
על אישה יגיד שהיא חתיכה, פגז, שווה, סקסית ועוד מילים בסגנון.
הבדל עצום בין מילות התיאור של שני המינים.
תעשיית ה"ויזואליזציה" מגלגלת מאות מיליונים.
החל בירחונים המוכרים כמו פלייבוי, אתרי אינטרנט, "פיפ שואו" (תאי הצצה), פרסומות גלויות וסמויות.
רק בשבוע שעבר ספרד געשה כשפורסמה פרסומת הקוראת לכולם לבאו ולהצביע כשמושא הפרסומת
הייתה אישה כשמתגרה מינית ומגיע לסיפוק רק מלהכניס את המעטפה לתיבת הקלפי.
ויזואליזציה היא שם המשחק.
וכמובן שמכאן אפשר להבין למה תעשיית הפורנו כל כך מצליחה בעולם.
בסה"כ לראות. הראיה מעלה את הפנטזיה ומכאן הכל גמור וחתום.
גברים ישלמו עבור בילוי על כוסית משקה בבר שבו המלצריות חשופות חזה או מהלכות בלבוש מינימלי.
יש גם מועדוני נשים כאלו אבל מה היחס? 1:10,000 או יותר?
מיליוני מודעות ברחבי העולם העושות שימוש בחלקי גוף של נשים החל ברגלים מחוטבות דרך חזה שופע
ועד שפתיים חושניות.
דוגמניות רזות וחטובות מרוחות על מכוניות פאר או ספורט בכל מיני תערוכות רכב ברחבי העולם.
הויזואליזציה מוכרת. והיא מוכרת יותר לגברים.
נשים לעיתים יביעו סלידה מאישה אחרת המפרסמת מוצרים בחסות גופה בעוד גברים יזילו ריר
וירצו לראות עוד ועוד ולא מעניין מה בדיוק היא מפרסמת שם החל באבקת כביסה ועד טיטולים.
בחיים לא נמצא פרסומות למוצרים שונים המראות רגלים גבריות שעירות על מנת למכור את אותו המוצר.
זה יראה מגוחך ומיד יחפשו את המצלמה הנסתרת בסביבה.
זה הכוח הטמון באישה מול הגבר, וזו חולשתו של הגבר מול האישה.
לא פעם שומעים משפטים שרק גברים יכולים לומר:
"אני רק מסתכל"...
"מה אסור לי לראות?"...
"זה כמו נרות חנוכה, לראותן בלבד"...
לא יהיה משפט אחד שירמוז או יאמר על נגיעות. רק לראות.
בדיוק כך זה עובד אצלנו.
נא להבין אותנו...
וִיזוּאָלִיזַצְיָה = העלאה בדמיון = הַחְזָיָה.
