לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

תגובות מוזרות...


בחודש האחרון אני מקבל תגובות מוזרות.

כולן כתובות באנגלית והם בהרבה מאוד פוסטים מהעבר.

יש שלושה פוסטים חביבים על אותם אנשים ומס' התגובות עלה שם בעשרות

מאז החל העניין.

לחצתי על הלינק של האתר שממנו הגיעה התגובה ולהפתעתי זה לקח אותי לאתרים

של פרסומות ושל פורנו במקומות אחרים לגמרי.

מכיוון שאני משתמש במערכות מתקדמות ולא רק באנטי וירוס רגיל או סטנדרטי

הצלחתי לעקוב ולדעת מהיכן זה מגיע.

 

אם למישהו מכם גם יש כאלו תגובות כמו שאני מפרסם כאן למטה, תנסו לא להיכנס

לשם מכיוון שיש שם עניין של "חטיפת אתרים" וסיסמאות.

במערכות שאני עובד איתן, אני יכול להיכנס לתחום ביניים שנקרא "ארגז חול". (PlayGround)

בתוך המקום הזה שהוא מעין תמונת מראה של המחשב אבל רק וירטואלית, אני נכנס

לאתרים שונים מבלי לחשוף את הזהות שלי ושל המחשב.

מה שנקרא "אחרי שמשחקים שוברים את הכלים" ארגז החול "בולע" את האתר לקירבו

והכל נעלם וחזר לקדמותו בלי השפעה על המחשב שלי.

 

הדוגמיות כאן ואם יוצא לכם להיתקל בהם אל תיכנסו לשם, לא שווה את הסקרנות אפילו מכיוון

שהדברים מתבצעים ברקע ללא שליטה וללא ידיעה.

 

 



 



 



 



 



 

 

 

 

 




נכתב על ידי , 28/12/2011 21:10   בקטגוריות בטיחות, התנסות, מחשבים, מלחמות, אינטרנט  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-29/12/2011 22:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)