לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

צוחק מי שצוחק אחרון...


 


פוסט ראשון לשנה החדשה, 2014, עם חיוך של שביעות רצון.

לפני כמעט חודש התנתקתי מהוט.

אחרי שליחת הבקשה דרך אתר נתק התחילו להתקשר אלי כל המי ומי מחברת הוט.

ביומיים הראשונים זה היה ככה קליל אחד שניים ביום.

שבוע לאחר מכן זה כבר הפך לסיוט כשקיבלתי בכל יום לפחות חמש שיחות מנציגים שונים,

וזוגתי קיבלה מספר דומה של שיחות, היא הפסיקה לענות אחרי השיחה השנייה אני המשכתי בכייף למה לא?

בכל השיחות היו קולות צחוק ובהתחלה הייתי בטוח שמישהו מותח אותי אבל החשש נעלם מהר מאוד.


 

לפני כשבוע בשעות אחר הצהריים קיבלתי שיחת טלפון נוספת.

לא בעיה לזהות מי המתקשר כיוון שכל השיחות הגיעו מקידומת 077, הקידומת של הוט.

הבחור שהתקשר אלי היה הקורבן והשעיר לעזאזל.

הוא ביקש לדעת למה התנתקנו מהוט. עניתי לו שבפעם המאה אני אומר, שאין לי בעיה עם המחיר והשירות

גם יס דומים בשתי התכונות האלו, אבל התכנים של יס עולים בהרבה על אלו של הוט וכרגע זה מה שקובע בשבילי.

שמעתי אותו מחייך מהצד השני.

אחרי כמה שניות של ניסיון להחזיר אותי חזרה עצרתי את שטף דיבורו.

בפעם הבאה שמישהו מכם מתקשר אלי אני מנתק ומתקשר מייד למשטרה ומדווח על הטרדה טלפונית,

כדאי לכם להפסיק עם השטות הזו. ניתקתי את השיחה.

חלפה דקה והוא מתקשר שוב.

מה אתה חושב שאתה מאיים עלינו? אנחנו רוצים לתת לך הצעה מיוחדת בלה בלה בלה...

אני ממש לא מאיים תיכף אתה תראה אמרתי וניתקתי את השיחה.

 


צלצלתי למשטרה ושם דיברתי עם השוטר התורן.

הסברתי לו שאני רוצה להגיש תלונה על הטרדה טלפונית נגד הוט.

לתומי חשבתי שאני נשמע קצת לא הגיוני אבל השוטר היה אדיב ואמר שאין לו בעיה לפתוח תלונה

נגד הוט אבל יש לו רעיון יותר טוב.

"תכנס לאתר של המועצה לצרכנות הם יותר משפיעים מאיתנו על השירות לאזרח..."

חיפשתי את האתר של המועצה לצרכנות והגשתי שם תלונה על הוט.

האתר מאוד פונקציונלי ולעניין.

שיטחתי שם את כל מה שקרה במשך אותו שבוע של הטרדה, ושלחתי את הטופס האלקטרוני.

 

כעבור כמה ימים קיבלתי את המייל הבא:

 




 


 


המועצה לצרכנות לקחה את התלונה ברצינות גמורה וכמו שאתם רואים שחור על גבי מסך, הוט חייבים להשיב

לתלונה שהגשתי תוך שבועיים.

המועצה לצרכנות גם צירפה את התלונה שלי אל הנמענים ושלחה לי העתק מכל התכתובת.

אני מחכה לתוצאות ומאמין שזו הדרך להלחם בגופים גדולים שיודעים להפריע, לנצל ולנקוט בכל השיטות כדי

למצוץ כסף מהצרכנים.

ממליץ על השיטה הזו, במקום להתעצבן ולצעוק בטלפון, פשוט להגיש תלונה. זה יותר אפקטיבי ויעיל.

מבטיח לעדכן בהמשך באם אקבל תשובה.

 מאז משלוח התלונה, הפסיקו ההטרדות הטלפוניות.

 


 



נכתב על ידי , 1/1/2014 13:17   בקטגוריות התנסות, מפלצת, מלחמות, ביקורת, שחרור קיטור  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-24/1/2014 21:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)