לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

"מהרסיך ומחריביך ממך יצאו..."


 

עשיתי אתנחתא קטנה מכל מה שקורא סביבי בחודש האחרון.

לאור ההתנצחויות בין הגנן קנקן התה וטליק ומתשרבבת גם אישתו של הגנן, לא מבין מי זו אבל נעזוב את זה,

החלטתי לכתוב כמה שורות.

אם לדבר על גריאטריה גם אני לא בן 20 אז אני משתייך כנראה לאותה חבורה דינוזאורית מימי מתושלח.

הגעתי לכאן מהצללים, כמו שכתבתי לא אחת, ורציתי קצת להוציא דברים השמורים עימי הרבה מאוד שנים.

מצאתי באמת מקום חם אנשים בכל הגילאים מסבירי פנים ובכלל אמפטיה, חוכמת המונים וגם עקיצות פה ושם.

המקום הזה מספיק מיוחד לכולנו כדי שנמור עליו כמו על חלקת האלוהים הקטנה של כל אחד מאיתנו.

 

המשפט בשם הפוסט "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו" יחד עם שנאת חינם עושים כאן רע לכל מי שנמצא בישרא.

אין לי היכרות אישית עם אף אחד מהכותבים והמגיבים ברמה כזו שאני יודע מי מתאים לנהל מה

ומי כשרוני ביצירת אתר חלופי כזה או אחר למה שיש כאן אבל אני בטוח שכולנו כאן כדי לכתוב מה שבא לנו

בכל תחום והבמה היא חופשית לחלוטין.

למה צריך להכנס אחד בשני? למה להעליב ולפגוע? כאילו אין מספיק סכנה על הקניין הרוחני של כל אחד מאיתנו

שכתב כאן תקופה מחייו?

ההתנצחויות האלו רק מעוררות אולי את העניין ששם למעלה יחליטו שכדאי לסגור מהר את המקום הזה.

 

קראתי את כל התגובות בפוסטים של טליק, קנקן התה והגנן.

כן זה מה שאני עושה בלילות במקום לישון.

עין אחת צופיה על אימי כשהיא ישנה ועין אחת קוראת תגובות.

מישהו שם כתב משהו על זה שפעם זקני השבט נחשבו לאנשים הכי חכמים שבאו אליהם עם בעיות

וקיבלו מהם עצות, ולא כל אדם בן 20 הוא גאון קטן שמאפיל בחוכמתו על ניסיון של שנים, לא זוכר את הציטוט המדוייק,

אבל זו רוח הדברים.

כאחד שראה דבר אחד או שניים בחייו תאמינו לי שהויכוחים האלו לא נראים טוב בכלל.

לא נראים טוב לנו כקהילה וכבני אדם.

אם אני הייתי בן 20 או צעיר יותר ולא דינוזאור, הייתי כן מחפש לשמוע בעצת מבוגרים ממני ולא רק כי יש להם ניסיון

אלא גם ככבוד הדדי בין בני אדם, ובפוסטים האחרונים של הגנן, ההרגשה היא שרק רמיסה של  גריאטרים

היא השולטת כאן וכל מי שהוא לא צעיר מקומו לא כאן.

בזמנים כאלו צריך להתאחד.

אז מהפינה הקטנה שלי, כרגע ללא יכולת של עשייה רבה, אני מחזק את ידיהם של כל מי שמוכן לעשות

בזמנו שלו לטובת הכלל.

טליק כל הכבוד על הרצון להמשיך ולדאוג שהמקום הזה יעמוד על רגליו ולא יעלם לכולנו

וקנקן התה, , למרות שקל להגיד, אל תיקח קשה כל דבר שנכתב ברוע, לאנשים כאלו לא תהייה עדנה.

הפוסטים שלך, ובמיוחד האחרונים על גיבויים ועזרה לכל האנשים כאן ראויים לציון, זה מה שחשוב

כל השאר באמת שלא משנה. לא פעם חשבתי על הפוסטים שלך כמו כתבות בעיתון "מדע פופולרי" שאהבתי לקרוא

כיוון שהוא היה מביא את המדע לעם, כך אתה עם הפוסטים המעניינים שלך.

ומשפט אחד גם לגנן. אני עוד לא ראיתי שעשית משהו למען מישהו כאן. להתלונן על אחרים בעוד אתה לא עושה מאומה

אלא עושה מהומה זו לא חוכמה ולא צריך להיות בגריאטריה כדי להבין את זה.

 

KeyMan

 

 

נכתב על ידי , 29/5/2015 07:01   בקטגוריות דעה אישית, התנהגות, התבוננות מסביב, מלחמות  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-13/6/2015 05:17



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)