לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

משהו זדוני...


 

שיניתי את הסיסמא שלי לכניסה לפייסבוק מכיוון שקיבלתי מהם התראה שהיו כניסות

ממחשבים "לא רשומים" אצלם.

הכל היה בסדר עד שפתאום פייסבוק החליטו שהכרום שלי נגוע בתוכנות זדוניות שמפריעות

לו לעבוד ולכן הם מונעים ממני כניסה לפייסבוק עד שלא הוריד את קספרסקי, סורק התוכניות הזדוניות.

כאדם פרטי אני יכול להשתמש בכל מה שבא לי לסרוק את המחשב ואני לא זקוק להדרכה של אף אחד, לא אני.

ההתעקשות שלהם לא נתנה לי להכנס לחשבון שלי בפייסבוק בלי לסרוק את המחשב.

 

יומיים הקספרסקי הזה עובד ולא מצליח להגיע לסריקה של 100% הוא עולה ל-90% ויורד חזרה...לא ברור

מה הכוונה אולי הוא מדבר רוסית ולא מבין את העברית שלי?

למרות שנאמר שם שאני יכול להתחבר לפייסבוק מהמחשב, זה ממש לא עובד ככה.

(מוגש כשירות לציבור אם מישהו יתקל בזה בעתיד)


 

 

בנייד ובטאבלטים שלי אין בעיה להכנס גם עם הסיסמא הישנה וגם לא ב-אדג', הדפדפן החדש של ווינדוז 10

המותקן אצלי על המחשב הנייח כבר יותר מחודש.

דרך חנות האפליקציות של ווינדוז 10 הורדתי את פייסבוק כאפליקציה למחשב והכל בסדר.

מרגיזה אותי העובדה שקובעים לי מה לעשות ברכוש הפרטי שלי ואיך להתנהג, אז יאללה פייסבוק, לכו חפשו ת'החברים שלכם.

 

נכון שאני לא כותב כאן הרבה לאחרונה, עסוק בכל מיני דברים שיתבררו בהמשך החודש כנראה...

לא הם לא קשורים לסימסטר הראשון שאני מתחיל לתואר שני, שאני ממש מתרגש לקראתו, הם קשורים לחיינו

ביום יום שהפכו במקומות מסויימים לבלתי נסבלים עד גרועים, לאלו הייתי קורא "תוכניות חיים זדוניות" של אחרים נגדנו.

ובכל זאת, למרות שאני לא כותב כאן הרבה בשבועות האחרונים, יש עשרות כניסות כל יום.

מישהו, בלשון זכר, למרות שאיני יודע את מין הקורא, קורא בשיטתיות פוסט פוסט, ויש יותר מ-900 כאלו

החל מהפוסט הראשון והלאה. בכל מיני שעות, בסופי שבוע ובכלל.

איני יודע את זהותו והייתי מבקש, רק לשם הסקרנות, אפילו לשלוח לי מייל, מי הוא אותו אחד או אחת

שהפך להיות גרופי כזה סבבי  תודה.

 

חג שמח לכולם, מחכה כבר לאחרי החגים.

 


נכתב על ידי , 4/10/2015 09:15  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-10/10/2015 20:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)