לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2017

אכול כפי יכולתך


 

מזה מספר חודשים שאני בתפקיד החדש של מנהל מעבדה במפעל מזון.

אני יכול לומר בבטחון מלא כי הייתי בור בכל מה שקורה בבדיקות מזון.

כל עניין הזיהומים של סלמונלה וחיידקי אי-קולי וליסטריות למיניהן, היו בשבילי

עוד תוכנית טלוויזיה שעסקה באיך מנסים למכור לנו זבל בצורות שונות ואנחנו אוכלים.

 

בחודשים האחרונים הבנתי המון דברים, שאני יכול להגיד כמעט בבטחון מלא, רוב האנשים לא מודעים אליו, כולל אותי.

כולנו שומעים בוקר וערב על הסוכר ההורג, על החלב המזיק, הבשר הלא בריא,

ואז רצים להיות טבעוניים או צמחוניים לשבועיים, וחוזרים לחטא הקדמון של מזון מין החי.

אני בעצמי כבר לא אוכל בשר כמה חודשים טובים ומנסה להמנע מעוד דברים על בסיס יומי

ודווקא בהצלחה לא מעטה.

למרות שאחרי 80-100 ק"מ של רכיבה בשבת בבוקר מוקדם, אין טוב יותר מסטייק עסיסי גדול

או בשר מבושל בקדירה שזוגתי מכינה. בכל זאת, אחרי מאמץ כזה צריך לאכול.

 

אבל בואו נדבר על דברים שאף אחד לא חושב עליהם, או אולי רוב האנשים לא חושב עליהם. פטריות.

אני לא הולך להרצות על פטריות או להסביר עליהן, רק להעלות כאן נקודה חשובה לבריאות של כולנו.

פטריות נוצרות בכל תוצרת חקלאית ואם לא שומרים על רמת לחות נכונה וטמפ', הפטריות מפיקות רעלנים, טוקסינים.

ליתר דיוק מיקוטוקסינים.

בין כל מה שהפטריות מפרישות יש כמה רעלנים מסוכנים ביותר ובמיוחד שניים הנקראים אפלאטוקסינים ואוכראטוקסינים.

האפלאטוקסין ידוע כמסרטן והוא מצטבר בגוף והוא הבעייתי מבין כולם.

מה שיותר בעייתי שהוא נמצא בכל מקום.

אגוזים, שקדים, חיטה, פפריקה וכל מה שאנחנו מכניסים הבייתה.

 

להכנס לחנות טבע ולקנות חצי קילו שקדים או אגוזים, עולה בערך כפול מאשר בשוק, אבל חנות הטבע קונה מספק מורשה

המחוייב על פי חוק לקבל תעודה אנליטית מהספק שלו המעידה על כמות הרעלנים. לפחות זה הרציונל.

בשוק אני לא חושב שמישהו שמע על אנליזה...

 

אין לי מטרה להפחיד או להדאיג. מטרתי היא להעלות את המודעות.

המודעות לבריאות.

מודעות לקניה במקומות נקיים שקונים את הסחורה שלהם מספקים מורשים.

תמיד הזול בסופו של דבר יוצא יקר, כך גם בבריאות.

פשוט שימו לב גם באחסנת מזון לשמור על כך שלא ישהה במקום לח או רטוב, לא להשאיר דברים מחוץ למקרר

במיוחד בימים חמים.

מודעות מודעות ושוב מודעות.

זה לא משהו שמדברים עליו כל הזמן ולכן חשוב לי להעלות את זה על סדר היום.

כדאי לחפש ולקרוא על זה בגוגל, להבין ולהפנים.

 

 



 

נכתב על ידי , 25/7/2017 21:30   בקטגוריות בריאות, דעה אישית, המלצה, רפואה אלטרנטיבית, רפואה קונבנציונלית  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-6/8/2017 08:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)