השבוע ראיתי פרסומת שממש הרגיזה אותי.
אומרים שאין פרסומות רעות, והפרובוקטיביות, אלו שמדברים עליהן יותר, עושות טוב למותג
שהן אמורות לפרסם.
במקרה הזה אני לא מסכים, וזה פשוט דוחה.

זו הפרסומת שאני מדבר עליה.
אני לא יודע מה זה בקרוב ומה עוד הולכים לפרסם בדומה לזה או בהמשך לזה, אבל...
פשוט זו, מרתיח, מביש ומעצבן.
צריך באמת מוח קריאטיבי לפרסם כזה דבר אבל יותר ממוח קריאטיבי, צריך משרד פרסום שיסכים לקמפיין
סקסיסטי כזה, וחברה מכובדת (ככה אני מבין) כמו יין בעיר שתסכים להנציח פרסומת כזו רעה על שלטי חוצות ובאמצעי
התקשורת השונים.
כגבר ששותה יין מדי פעם, היין מקבל טעם רע ומגעיל.
הקונוטציות כמובן ברורות, ומחזירות אותי לימי השירות הצבאי שלי בסדיר בקבע ובמילואים
כשבדיחות על "מזרן פלוגתי" שהתייחסו לחיילת כזו או אחרת הסתובבו בבסיסים שונים שבהם שירתתי.
יצא לי לא פעם להעלות למשפט חיילים בסדיר שסובבו שמועה על חיילת שהיא "המזרון של הפלוגה".
ננזפתי לא אחת על עונשים של ריתוק שגזרתי על חיילים, בגלל שלא הבנתי את ההומור הצבאי.
מבחינתי זה לא הומור, לא צבאי ולא אזרחי.
אין לזה מקום לביטוי בשום צורה, מגזר או חברה.
החפצת נשים בצורה כזו מעליבה, פוגעת ומקוממת, לא ראיתי הרבה מאוד שנים.
אני בטוח שלא יצאו לרחובות בגלל פרסומת כזו עלובה אבל אני רוצה לתת לכם את השם המשרד ובעליו הקריאטיבי
שהגה את הרעיון. אסי שביט, הבעלים של משרד הפרסום "שביט וזהו" הוא המוח מאחורי הפרסומת.
אז כשתראו את זה אולי לא תכנסו לקנות יין בעיר.
יש הרבה מקומות אחרים שלא מתייחסים לנשים כמו סחורה בחלון הראווה.
