לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מעשה ב"תמי (ו)4" טכנאים...


 

יש לנו מכשיר "תמי 4" הרבה שנים.

כל כמה שנים אנחנו משתדרגים לדגם החדש יותר.

מעולם לא היו לנו בעיות למעט החלפה אחת של מיכל מים חמים כיוון שהוא דלף

ועשה שלולית גדולה מתחת למכשיר.

התיקון וההחלפה נעשו תוך יומיים והכל בא על מקומו בשלום.

אנחנו ותמי 4 חיינו בשלום ובשמחה.

 

לפני חצי שנה החלפנו לדגם החדש זה שמגיע עם סודה.

האידיליה המשיכה לשרור במטבחנו ועכשיו גם קיבלנו מים מוגזים ברמות שרצינו.

זה באמת פינוק לקבל סודה, מים חמים ומים קרים כולם מאותו מקור.

הפנל הקדמי הידני עכשיו אלקטרוני ופועל במגע אצבע, הכל צבעוני ונחמד

ממש הפלא האחרון.

 

כמו כל אידיליה לאורך שנים, כנראה ששלנו נגמרה באחת, ככה ביום בהיר אחרי החגים.

הייתי לבד בבית כששמעתי מעין "תקתוקים" מהמטבח.

זה היה נשמע כמו נקישות ועד שהגעתי לא שמעתי מאומה.

הייתי דרוך אולי אשמע שוב ואדע מאין מגיעים הרעשים אבל כלום לא קרה.

אחרי שעה שוב נשמעו הנקישות או התקתוקים, רצתי למטבח והבנתי שזה מגיע מהתמי 4.

הכל היה רנדומלי ולא קשור למה שהמכשיר עשה. זה קרה אחרי חימום המים, אחרי הנפקת הסודה

ובעיקר כשהוא עמד בסטנד ביי.

הזמנתי טכנאי.

 

הטכנאי הגיע ולא הבין את התקלה והיה גם ציני מאוד וביקש שאקליט את זה...

בעודו מגחך ואני הרגשתי טיפשי למדיי, נשמעו הנקישות, כאילו מישהו נמצא בתוך המכשיר.

הוא מייד פתח ואמר שזה מגיע ממיכל המים החמים וההתפשטות/התכווצות גורמים לרעשים.

הפעם היה תורי לגחך ואמרתי שזו לא הבעיה, למרות שאני לא טכנאי, נראה לי שזה מגיע מאזור מיכל הסודה.

הוא ביטל את הדיאגנוזה שלי שכן "אתה לא טכנאי".

החליף מיכל מים חמים והלך.

וכמו שהוא הלך חזרו הנקישות...

 

אחרי שהתלוננתי בשירות של תמי 4 שלחו טכנאי נוסף כעבור שבוע.

פתחתי את הדלת והנה אותו טכנאי מהפעם הקודמת הגיע.

"שוב אותם רעשים?" שאל בעודו הולך למטבח

כן אמרתי כנראה שזה לא המיכל מים חמים שמתפשט ומתכווץ...

"טוב אז אין לי מה לעשות כאן" אמר והלך, משאיר אותי המום.

התקשרתי שוב לשירות והם לא הבינו למה הלך, גם אני לא.

 

בפעם השלישית שלחו טכנאי קירור כיוון שזו לבטח בעיה במערכת הקירור.

הגיע הטכנאי אמר זו בעיה מוכרת, החליף שני רגשי טמפ' ואמר לי שיש בעיה ברגשים האלו

בדגם הזה ומעכשיו הכל יהיה בסדר.

הוא הלך ו...הרעשים חזרו.

איבדתי את הסבלנות בפעם הראשונה. צעקתי בשירות וחזרה אלי מנהלת, אחת ממנהלות השירות.

סיפרתי את כל השתלשלות העניינים והיא הבטיחה ששולחת טכנאי בעוד יומיים שיפתור את התקלה.

 

כעבור יומיים הגיע טכנאי, אותו טכנאי קירור הקודם.

איך שהוא מתמקם במטבח שלנו נשמעו הרעשים.

"זה מגיע ממיכל הסודה" פסק.

נו אני אומר את זה כבר כמה זמן אבל אתם לא מקשיבים למי שאינו טכנאי מדופלם מתמי 4.

אחרי שעתיים וחצי של עבודה, החלפת חלקים, ויכוחים וצעקות של הטכנאי מול המנהל שלו שאמר לו לעשות משהו

והוא התנגד, העבודה שלו הפכה לרשלנית, הוא קיטר והתלונן וקילל ופשוט היה עצבני ובלי חשק לעבוד בכלל.

אחרי שעתיים וחצי הוא אמר לי שהוא לא יודע מה התקלה שלום ולהתראות...

 

איבדתי את הסבלנות בפעם השניה.

התקשרתי לשירות וביקשתי את המנהלת ההיא שדיברה איתי.

היא לא פנויה אמרו לי.

יש לה חצי שעה להתקשר אלי לפני שאני פונה לתקשורת וניתקתי.

2 דקות לפני פקיעת האולטימטום היא צלצלה.

אמרתי לה תקשיבי לי טוב אני רוצה מכשיר חדש ולא מעניין אותי כלום. הטכנאי האחרון פשוט הרס את המכשיר וכולו דולף.

איומים הובילו להתקנה של מכשיר חדש כולל פיצוי של 3 מיכלי סודה חדשים

ובא לציון גואל.

 

התיסכול הזה של מכשיר אלקטרוני חדש שמחליט ביום אחד שלא בא לו לעבוד,

התיסכול הזה שטכנאי שירות מגיעים לעשות עבודה מסויימת ללא חשק והעיקר לסמן V שהיו במקום.

התיסכול הזה שללא איומים שום דבר לא עובד כאן ובמיוחד איומים לתקשורת.

התיסכול הזה שמנסים לדפוק אותך בכל מקום.

שירות שירות ועוד פעם שירות. למה זה צריך להיות בצורה כזו? אין לי תשובה.

 

נכתב על ידי , 23/11/2015 18:17   בקטגוריות התנהגות, מים, פסימי, שחרור קיטור, עבודה, ביקורת, תמי4, תמי 4  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-9/12/2015 14:59
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)