לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלום כיתה ב'.


 

קיבלתי שיחת טלפון מהקמפוס הבאר שבעי של האוניברסיטה הפתוחה.

השיחה הייתה על הצעה לעשות שם תואר שני.

אני רוצה ללמוד תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע אבל זה מכביד עלי

מבחינת ההעדרות מהעבודה.

 

בעקבות התואר הראשון (שני) במדע המדינה, הוצעה לי תוכנית שהיא בעצם תואר שני בלימודי דמוקרטיה.

זה תחום שמאוד מעניין אותי מכיוון שהתכנים שלו משלימים את התואר הראשון שעשיתי

במדע המדינה ויש יותר העמקה בתחומים של גלובליזציה, דמוקרטיה דיני מלחמה וכו'.

התואר השני יתבצע בקבוצה של 12 איש, זו תוכנית חדשה בפתוחה וזו השנה השנייה שהם מריצים אותה.

מעולם לא למדתי בקבוצה וכל התואר היה לבד כך שיכולתי גם לבחור קורסים לפי ראות עיניי

ולא להיות תלוי באף אחד.

כאן יש תוכנית מובנת וכולם הולכים יחד בתלם.

 

התוכנית לתואר שני מתפרשת על פני חמישה סימסטרים בלבד מה שמקל עלי גם בעניין ההעדרות מהעבודה.

הגשתי מועמדות לתואר השני, משהו פורמלי שכן יש להם את כל הנתונים ואני לא זקוק להמלצות

או לוועדת קבלה.

 

לא תכננתי ללמוד השנה. רציתי לדחות את זה בעוד שנה אבל אם זה הגיע לפתחי אני לא יכול לסרב לזה.

בנוסף החלטתי לא מזמן לרכוש מחשב נייד או מחשב שהוא שניים באחד כלומר גם טאבלט וגם מחשב נייד עם ווינדוז 10

שזו חוויה אחרת מאשר אנדרויד, אני עומד לקבל כזה ממקום העבודה בעוד שבועיים והוא ישמש אותי גם ללימודים.

הכל מתכנס למקום אחד שאומר לי "לך ללמוד".

ואם להגיד את האמת, ככה בשקט רק אתם ואני, הלימודים מאוד חסרים לי...אני שמח שהאפשרות נקרתה בדרכי.

תמיכה מקיר לקיר בבית וכולם שולחים אותם לחזור לספסל הלימודים.

 

הלימודים יחלו בסימסטר סתיו אוקטובר 2015 ואני כבר מתרגש.

אין כמו משהו שאתה עושה בלב שלם ובכייף גדול, זה המתכון להצלחה.

 

 


נכתב על ידי , 17/8/2015 18:41   בקטגוריות גלובליזציה, התנסות, טאבלט, לימודים, מחשבים, משפחה, בית ספר, עבודה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-29/8/2015 14:05
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)