לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 4. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תוכנית המעקב...


 

לפני חודש כתבתי פוסט על תמי4 וכל מה שקרה אז עם הטכנאים המהוללים שלהם.

יום אחרי פרסום הפוסט קיבלתי את המייל הנ"ל:

 


 

הופתעתי לקבל מייל כזה ועוד לפוסט שלי בישראבלוג המוזנח...

למרות ההפתעה שלחתי מייל חזרה עם שמי ומס' הטלפון שלי.

יום חלף וקיבלתי שיחה מהגברת סמדר משה.

היא באמת נשמעה קשובה ורצתה לשמוע את כל מה שגוללתי באותו פוסט, וסיפרתי הכל.

היא הבטיחה לי לחזור אלי כעבור כמה ימים כדי לעדכן אותי בממצאים.

 

כמה ימים לאחר מכן קיבלתי שוב שיחה מגברת סמדר משה, להפתעתי, והיא סיפרה לי שהם אספו אינפורמציה

צריכים לשבת עם הטכנאים ולהבין את שורש הבעיה והיא תחזור אלי עם מסקנות.

וכאן אני יכול להגיד שההפתעות נגמרו.

מאז עבר חודש, לא שחיכיתי לטלפון ממישהו אבל ידידי עו"ד כבר מחזיק בתביעה ונגיש אותה לבית הדין לתביעות קטנות בהתאם.

 

לשבריר שניה הצליחו להראות לי שיש כאן גם שירות אחר...לרגע אחד.

אבל כנראה כמו הרבה דברים בשירות לאזרח במדינה שלנו, גם בשירות הציבורי וגם בעסקי הפרטי,

שמים פס על האזרח הישר זה שמוכן ולפעמים אין לו ברירה אלא להעזר בשירותיהם של חברות

ולרכוש ממוצריהן.

לא הייתה ציפיה כלל אבל כבר עשיתם את הצעד הזה, למה לרקוד טנגו וללכת שני צעדים לאחור?

 

המשך יבוא...

 

 



 

 

 

נכתב על ידי , 25/12/2015 12:31   בקטגוריות שירות גרוע, התנסות, תמי 4, תמי4, פסימי, ביקורת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-29/12/2015 23:36
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)