לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: WINDOWS10. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה חלונות צריך הבן אדם?


 


ובכן, התשובה שלי לשאלה בשם הפוסט היא 10.


חלונות 10.


מישהו אמר לי פעם שהסקרנות משאירה אותך צעיר...


להתנסות ולבדוק, להשאר סקרן כמו אותו ילד שהכניס רדיו טרנזיסטור שעבד על 2 סוללות


לשקע החשמל כדי לראות אם הוא יעבוד. אז זה הסתיים בבהלה גדולה, הפסקת חשמל


וחוט שרוף של נתיך החרסינה בקופסת הנתיכים ליד דלת הכניסה ובמסקנה שלא כדאי לעשות דברים כאלו.


 


אני אוהב להתנסות במיוחד באנשים ובטכנולוגיה.


כאן אתמקד בטכנולוגיה, על ההתנסות שלי עם אנשים אפשר לכתוב המון פוסטים.


 


אני נושא עימי סלולרי של OnePlus והוא נקרא למרבה ההפתעה OnePlus One.


יש לי אותו שנה והוא היה פשרה. מכשיר מצויין עולה הרבה פחות ממכשירי ה-LG למיניהם והסמסונג.


מגיע עם מערכת הפעלה שנקרא Cyanogen שהיא מוד של אנדרויד, עובד מהר ותוכלו לחפש אותו בגוגל.


למה פשרה? כי רציתי מכשיר עם חלונות אבל חלונות 8 ו-8.1 לא היו בשלות למכשירים סלולריים.


כאחד שחי, נושם ואוכל טכנולוגיה מבוקר עד לילה, תמיד שאלתי את עצמי ואחרים, למה אנחנו משתמשים


במחשב נייד/נייח עם חלונות ובמכשירים סלולריים עם מערכות הפעלה שונות כמו IOS באייפון ואנדרויד באחרים?


לא יותר קל להשתמש באותה מערכת הפעלה בכל מקום? למה לסבך את העניינים?


ניסיתם לכתוב בעברית באפליקציות תואמות אופיס על מכשירים שונים? זה כמעט בלתי אפשרי.


ויש כמובן עוד בעיות של תאימות בין מערכות הפעלה.


 


כמובן שהומצאו כבר האפליקציות המגשרות בין הסלולרי למחשב הנייד/נייח דרך חיבור WIFI, אבל מבחינתי זה לא היה אף פעם


פתרון מושלם, זו הייתה פשרה בין "זה מה יש" לבין כלום.


 


אני עוקב אחרי מיקרוסופט הרבה שנים.


תמיד התקנתי את חלונות על המחשב שלי עוד מימי חלונות 3 אי שם בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20.


יומיים אחרי שהוכרזה מערכת ההפעלה החדשה חלונות 10, היא עבדה אצלי על המחשבים.


וכעוקב, ראיתי את ההכרזות שלהם לפני כחודשיים על שני מכשירי הדגל Lumia 950 ו-Lumia 950XL.


העיניים נצצו כשראיתי את הלומיות החדשות וזו הייתה התאהבות ממבט ראשון.


 


הזמנתי דרך אחי בארה"ב את הגדול יותר, XL.


המכשיר לא זול הוא עולה 650$ בארה"ב אבל שווה כל דולר.


אז באמת כמה חלונות צריך הבן אדם?


חלון אחד.


בקניית המכשיר הגדול יותר XL, מקבלים קופסת חיבור המותירה כל מחשב נייד בבית.


חיבור של הלומיה לקופסא, חיבור של מקלדת ועכבר וחיבור לכל מסך, כולל טלוויזיה, מאפשרים לסלולרי לעבור


ולעבוד בגודל המסך. 


כלומר מעכשיו, כל אנשי העסקים לא יצטרכו לסחוב טאבלטים או מחשבים ניידים, הם יצטרכו פשוט לשים בתיק


קופסה בגודל פעם וחצי מקופסת סיגריות, באותו העובי, ויש להם מחשב בכל מקום.


כמובן שבזמן החיבור למסך או טלויזיה, הסלולרי נשאר עדיין טלפון לכל דבר.


 


חנות האפליקציות של מיקרוסופט דלילה בהשוואה לזו של אפל וגוגל ואין בה את מיגוון האפליציות הישראליות


שיש בשתי החנויות האחרות אבל...


אבל ראשון, מניסיון אישי, יש לי יותר מ-150 אפליקציות על הסלולרי ואני משתמש אולי ב-40.


כמעט כל האפליקציות השימושיות בחיי היום יום שלי קיימות בחנות של מיקרוסופט.


מיקרוסופט הציבה אפליקציה שלה בחנות של גוגל ואחרי ההתקנה היא סורקת את כל האפליקציות בסלולרי


ומראה אילו אפליקציות חלופיות יש בחנות של מיקרוסופט, מה שעושה את המעבר קל.


יש גם אופציה להעביר בלות את כל אנשי הקשר ואת תיבות הדואר של גוגל בלי שום בעיה.


אבל שני, לפתח אפליקציות לחלונות יותר קל מאשר לשתי מערכות ההפעלה האחרות. אז למה אין מספיק?


כי לא הייתה מערכת הפעלה מספיק טובה ויציבה והנה הגיעה מערכת ההפעלה חלונות 10 למובייל, שמיקרוסופט


מקווה שתצליח למשוך אליה מפתחים שיפתחו דברים מעניינים או שפשוט ימירו מאנדרויד ו0IOS לחלונות


כשההמרה היא יותר פשוטה מאשר לשתי האחרות.


 


אז לקראת השנה האזרחית החדשה התחדשתי גם אני וכולי ציפיה לעוד שבוע כשהחבילה תנחת אל תוך ידיי. 


 


הנה שני לינקים למי שירצה לראות במה המדובר, סתם מסקרנות


לומיה 950XL, קופסת החיבור שנקראת Continuum או Microsoft display dock


 


(גילוי נאות, אני לא עובד של מיקרוסופט ולא ממליץ על שום מוצר שלהם, מספר מהחוויות ומהניסיון שלי)


 


 



נכתב על ידי , 9/12/2015 15:58   בקטגוריות אנדרויד, התנסות, טאבלט, מחשבים, סמארטפון, WINDOWS, WINDOWS10  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-13/12/2015 16:48
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)