לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

X - פקטור


 

לא צפיתי בתוכנית הראשונה וכנראה בקצב הזה גם לא בתוכניות הבאות.

במקרה נכנסתי ללינק הזה מתוך YNET.

קוראים לה עדן בן זקן.

עדן הייתה אחת המתמודדות בתוכנית הראשונה ולפי מה שהבנתי היא זכתה באהדת השופטים.

בתוכנית המצורפת בלינק, היא מתראיינת באולפן YNET.

 


(צילום מסך מ-YNET)

 

"אני לא אוהבת לעבוד" היא מצהירה.

"אני עובדת שבוע ואז רבה ומתפטרת".

ועוד הרבה פנינים.

שפה רדודה מאוד, חוסר באוצר מילים בסיסי, התעסקות בלתי פוסקת

עם חולצה שעלתה לה 20 שקלים (לדבריה) ואחרי שהיא אמרה באודישנים

שהאוברול המנומר שלבשה עלה לה 30 שקלים...

 

אני מקווה שהיא תהייה דוגמא לכל נערות ישראל או אלו שיבואו

בהמשך לתוכנית עם כשרונות גדולים באמת ואמיתיים, אבל...

למרות הקול הסביר שלה, היא שרה שיר באנגלית, שאני לא מזהה אותו, אבל מהקטעים

שהוקרנו, היו מילים שהיא בלעה, השפה לרוב לא מובנת, מבחינתי כצופה

זה היה קטסטרופה.

 

באמת אנשים שלא מוכנים לעבוד, אבל מוכנים בריבוע להפוך לסלב יהוו דוגמא לאחרים?

למרות שראינו כבר דוגמאות אחרות לאנשים כאלו, נראה לי שתמיד זה רק מתדרדר

למקומות יותר רעים.

עד כמה ניתן להיות עילג, עצלן, לא מוצלח במיוחד ובכל זאת להצליח.

אני חייב לומר שאין בי קנאה באותה בחורה וכנראה רק מה שפרובוקטיבי ובוטה יכול להצליח

במקום רדוד כזה.

 

 

 

 


נכתב על ידי , 29/10/2013 11:29   בקטגוריות אנשים חשובים, בחירות, הצגות, התבוננות מסביב, התנהגות, מצחיק, תרבות, אקטואליה, ביקורת  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-11/11/2013 19:40
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)