לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

יש לי כזה בבית...


 

הלכתי לחפש מכונת גילוח חשמלית.

הסתובבתי בכמה חנויות ולא מצאתי בדיוק מה שאני מחפש.

הייתה לי מכונה של פיליפס שבאמת משאירה את הפנים חלקות כמעט כמו סכין.

הבעיה במכונות גילוח זה שהיא משהו מאוד אישי.

החל מצורת האחיזה, דרך העבודה שלה (יבש או רטוב), ניקוי, צורת גילוח ועוד.

זה מאוד דומה לסמארטפון, שעון או תכשיט, מאוד אישי.

כל אחד מחזיק את המכשירים בצורה שונה, לכל אחד יש כף יד אחרת, לא לכולם יש אותן דרישות,

ולמרות שעושים מכשירים שיתאימו לקהל רחב יותר וחתך גדול של משתמשים,

עדיין יש את האישיות של כל אחד מאיתנו.

 

מהסיבות שציינתי, אי אפשר להכריח מישהו לקנות משהו שלא מתאים לו, במיוחד כשקשה לבדוק את המוצר

בחנות, להבדיל ממכשירי חשמל שאותם אתה צריך למדוד כדי שיתאימו למטבח, לצבע או למקום.

ולכן, מוכרים שאומרים "יש לי בדיוק כזה בבית"...אומרת לי שאנשים כאלו רוצים למכור וזהו.

יש לי בדיוק כזה בבית, הולך גם עם מקררים, מכונות כביסה, טלוויזיות וכל מכשיר חשמלי אחר,

אבל במכשירים כאלו גדולים, גודלם של המכשירים חשוב שיתאימו למקום, צריכה להיות התאמה גם של צבע

למקרה שבוחרים בהתאם לצבע מטבח, צבע קירות וכו'.

 

בחנות אחת הייתה מוכרת מבוגרת.

אני מחפש מכונת גילוח טובה, מה יש לכם להציע לי? שאלתי

"יש לנו הרבה סוגים" אמרה ולקחה אותי לפינת התצוגה.

החזקתי כמה מכונות ביד לראות מי "מתלבשת" לי הכי טוב בתוך כף היד.

"לבן שלי יש כזו מכונה בדיוק והיא מצויינת" הצביעה על מכונה יקרה וחייכה.

ניסית פעם את המכונה? שאלתי אותה

"על עצמי?" שאלה וחייכה במבוכה.

כן על עצמך. איך את יכולה להגיד לי שהיא טובה על מישהו אחר? התעקשתי

המוכרת גמגמה ולא ידעה מה לענות לי.

 

בחנות אחרת מצאתי מוכר צעיר ונחמד שממש רצה לעזור.

הוא לקח אותי למקום שמציגים בו את כל מכונות הגילוח מאחורי ויטרינה.

אני רוצה לנסות את שתי המכונות האלו, הצבעתי על שתי מכונות.

"בחירה מצויינת" הוא אמר

איזו מהן בחירה מצויינת? שאלתי

"הפיליפס הכחולה עדיפה על הבראון הכסופה".

אחרי שראיתי את תווית המחיר על כל אחת הבנתי למה "הבחירה שלי הייתה מצויינת".

היה הבדל של 400 שקלים יותר לטובת הפיליפס.

תשמע הייתה לי מכונת גילוח פיליפס ואני רוצה משהו אחר. אמרתי

"אני בעצמי מתגלח עם כזו כבר יותר משנה, יש לי בדיוק את הדגם הזה" אמר וחייך

נראה לי שמזמן לא התגלחת או שהזקן שלך גדל למימדים כאלו בתוך יום. אמרתי

כן, המוכר היה מזוקן...

"הא, אני מתגלח פעם בכמה זמן, לא כל יום אבל לאח שלי הייתה מכונת גילוח בראון והוא לא היה מרוצה

ולכן החליף לכזו פיליפס והיא ממש ממש טובה". ניסה לצאת מהשטות שהוא אמר קודם.

אם אתה נותן לי להתגלח עכשיו עם המכונה כאן בחנות, אני קונה שתיים. אחת לי ואחת לבן שלי. הולך? שאלתי

"הממ...זו קצת בעיה. אני לא יכול לעשות את זה" אמר

אז איך אני יודע שהיא תהייה טובה לי כמו שהיא טובה לאחיך? אני צריך לבדוק.

כמובן שלא קניתי.

 

בחנות השלישית מצאתי בחורה שגם היא רצתה לעזור לי לבחור.

הפעם אמרתי לה "תקשיבי, אני לא רוצה לדעת איזו מכונת גילוח יש לאבא שלך, לאחיך או לחבר שלך.

תני לי להחליט לבד, רק תפתחי לי את ארון הזכוכית עם הדוגמאות כדי להרגיש את המכונות 

איך הן יושבות בתוך היד" אמרתי לה והלכתי איתה לכיוון התצוגה.

כשבחרתי מכונת גילוח חדישה של פיליפס שיכולה לעבוד גם מתחת למקלחת היא אמרה לי:

"למרות שאתה לא רוצה לדעת איזו מכונת גילוח יש למשפחה, אני יכולה להגיד לך שבמשפחה שלי, כולם מתגלחים

עם סכין וג'ל גילוח, אני משתמשת במכונה הזו להוריד שערות ברגלים"...חיוך

לשניה אחת היא הצליחה להפתיע אותי.

אני רוצה לראות עד כמה הרגלים שלך חלקות, אמרתי לה

הפעם אני הצלחתי להפתיע אותה.

"אתה צוחק נכון?" אמרה בהרמת גבות מסודרות ודקות.

לא ממש לא. תראי לי שהמכונה הזו עושה לך רגלים חלקות ואני מבטיח לקנות אותה.

"בוא איתי" היא אמרה לי

הלכתנו למחסן בסוף החנות, מחסן ממנו מסופקת הסחורה.

היא הסתכלה ימינה ושמאלה, במחסן לא הייהת תנועה באותו הרגע.

היא הרימה רגל אחת על גבי מערום של טלוויזיות שטוחות מסך ששכבו בצורה אופקית,

הרימה את המכנס מעל הנעל, ראיתי רגל בהירה וחלקה לגמרי...

"אתה מוצא חן בעיניי, אני מאפשרת לך לגעת ולראות כמה אני חלקה"...אה?

 

אתם בטח מבינים את גודל המבוכה שלי, אני יכול להגיד שלא הייתי מוכן לזה.

לא ראיתי את זה אפילו מתקרב ולא חשבתי על זה בשום צורה.

כשיצאתי מהחנות היא חייכה לעברי וחשבתי, מזל שהיא לא משתמשת במכונת גילוח

למקומות אחרים בגופה, או שמה כן?

 

(בינתיים החלטתי שאני לא קונה מכונת גילוח אלא ממשיך להשתמש בסכין, זמנית.)

 

 

 


 

נכתב על ידי , 27/2/2014 15:05   בקטגוריות אישי, בחירות, התנהגות, התנסות, חיוך, חוקים, מחשבות, קניות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-1/3/2014 12:29
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)