לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

רק אני עוד לא כתבתי על זה...


 


שנתיים אליפות רצופות באמצע שנות השבעים של המאה הקודמת (איזה זקן זה נשמע...)


הייתי ילד ואבי סחב אותי למשחקים, משחקים של הפועל באר שבע.


מה לי ולכדורגל? כלום. באמת כלום.


הבנים שלי אוהדים את נבחרת מנצ'סטר יונייטד ואפילו היינו שם במשחק פעם


כשהם שיחקו בבית מול אסטון וילה וניצחו אחת אפס...


ההאהבה לכדורגל דילגה עלי, דילגה דור ועברה מאבי לבנים שלי, אני בטוח שהם היו נהנים ללכת איתו למשחקים


של הפועל באר שבע...


 


אני כאמור לא רוצה לדבר על כדורגל, כי זה לא מעניין אותי.


גם לא חשוב לי שבאר שבע, העיק שבה אני גר 40 שנה עשתה היסטוריה.


40 שנה הלכו במדבר עד שראו את אלונה.


ועל זה אני רוצה לדבר.


ניהול נשי.


 


אני פמיניסט וחושב שנשים צריכות לעשות הרבה מאוד דברים כי הן יכולות.


יש לי כמה הסתייגויות פה ושם אבל נניח את זה היום בצד.


כל הפייסבוק שלי מלא באהדה לאישה הזו, אלונה ברקת.


ברשותם של אותם כותבים אני רוצה לצטט שני ציטוטים משם ולהגיד שבאמת לפעמים זקוקים לראיה מחוץ לקופסא,


למגע נשי, רחב אופקים ולא רק משהו ממוקד, משהו מעל כולם, ראיה נשית.


 


מתוך עמוד הפייסבוק של "ווסרמיליה", עמותת האוהדים של הפועל באר שבע:


"היא הגיעה למדבר והעירה אותו לחיים, כשהיא הגיעה לכאן שחקנים לא רצו לבוא,

היא הייתה צריכה לשלם שכר לימוד גבוה ולהוציא כספים מכובדים מכיסה.

(כ-100 מיליון שקל (!!)) היא הוציאה מהכיס בכדי להביא אותנו לרגע המאושר ביותר בחיים.


בניהול יוצא דופן, תוך כדי שהיא מכהנת כמלכת המדבר הרשמית והפכה לאימא של הדרום, 

ולמודל לחיקוי לאלפי נשים בארץ - אלונה הוכיחה שאין סוף לאהבה אליה.



תודה. תודה. תודה, אלונה - אנחנו שוב חיים!"


 




 


מתוך עמוד הפייסבוק של שלום חנוך:


"אלונה ברקת הובילה את הפועל באר שבע. ההצלחה של הקבוצה הזו, של אלונה, מעוררת השראה.


עשייה מכל הלב, מכל הנשמה, שנתנה לאוהדים שארבעים שנים לא ראו ניצחון גאווה אמיתית .


מי שראה את החגיגות עם מעל 100,000 אנשים בבאר שבע, הרגיש את זה. את הצביטה הקטנה בלב.


אלונה ברקת היא אמא שכמותה המדינה צריכה. אמא שדואגת, לא מוותרת ונלחמת בשביל כולם. את השראה אמיתית.
היום הוצאנו את השיר החדש, "המדינה הזאת צריכה אמא".


זה עשה לנו לחשוב, לשאול, למה נשים לא מובילות יותר?"


 






 


קבוצת כדורגל שהייתה לפני כמה שנים בתחתית הליגה, מדשדשת, עלתה למקום ראשון פלוס אליפות המדינה.


נכון שלהביא שחקנים צריכים כסף, אבל כסף הוא לא הכל.


כסף הוא אמצעי ליעד, הניהול הוא החשוב.


אולי פעם יהיה שר ביטחון אישה, או ראש ממשלה אישה? אולי זה מה שהמדינה שלנו צריכה?


מהמקום הצנוע שלי, אני שמח לראות מה שעשו בקבוצה עבור העיר והאוהדים וכל הכבוד גם ממני לאלונה ברקת חיובי


 


 


 






נכתב על ידי , 28/5/2016 20:18  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאיר ישראל חרעוץ ב-13/6/2016 09:29
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)