לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

Yes, Ye, Yes אבל אולי לא?


כבר שלוש שנים שאני לא מחובר להוט או לYES.
לא רק שאני לא צופה בתכנים החוזרים על עצמם כל הזמן, אני גם לא אוהב להיות "עבד" לשטיפות
מוח של פרסומות, אני מחובר לקודי והעולם נראה אחרת.
מדי פעם קופצת פרסומת כזו או אחרת גם באתרים באינטרנט שמחייכת אותי ויותר מכך אני מחכה להזדמנות לדלג עליה.
בזמן האחרון יש פרסומת של חברת YES המדברת על שלושה חודשים מתנה בהצטרפות ל-YES.
עד כאן הכל לגיטימי.
אבל הם לקחו את זה רחוק מדי.
לקחו את זה לחופשת לידה.
בהתחלה חשבתי לתומי שהמדינה מגייסת את חברת הלווין כדי לבשר על תוספת של שבוע אחד לחופשת הלידה.
מסתבר שהפרסומת ממש לא בכיוון.
הפרסומת מראה גברים המבקשים ומפגינים לקבל חופשת לידה במקום נשותיהם ובכך להנות משלושה חודשים של צפייה בחינם
בתכנים של הטלוויזיה בלווין.
נזכרתי בילדים שלי כשהם נולדו.
לזוגתי לא היה רגע דל. היא לא ישנה רצוף יותר מחצי שעה במשך שבועות ארוכים שלא לדבר על זה שכמובן לא היה לה זמן לראות
טלוויזיה או לחייך למול סרט כזה או אחר כיוון שהיא הייתה תמיד תשושה ועייפה.
אני שניסיתי לעזור לה ולתת לה לנוח ולישון קצת, הייתי לחוץ בלהיות עם התינוק ובטח לא היה לי ראש לראות טלוויזיה.
כמובן שהכל לגיטימי ומותר לפרסם ול-YES היו פרסומות מדהימות עם תפאורות של סדרות כמו משחקי הכס, אבל הפרסומת הזו
לא מצחיקה אותי.
לטעמי היא פוגעת בכל אותן נשים שילדו ומראה כי חופשת הלידה היא חופשה. חופשה שבה האישה מתפנקת לה, חופשה שאפשר לקנא
בא אחרת איך הבעלים כל כך רוצים חופשת לידה, לרבוץ מול הטלוויזיה כשהתינוק שוכב לצידם שקט ורגוע.
דווקא בגילאים האלו של עד שלושה חודשים עם כאבי בטן וגאזים והחלפת טיטולים תכופה, והנקה או האכלה של תחליפי חלב,
אין מצב להרגע ולראות טלוויזיה.
אבל אולי מה שמפליא יותר זה שאין צעקה.
אין מחאה ש-YES יורידו את הפרסומת הזו כי היא פוגעת בכל מי שילדה אי פעם וחושבת שחופשת הלידה היא לא פקניק.
תחשבו על זה בפעם הבאה שתראו את הפרסומת...

נכתב על ידי , 26/5/2017 14:42  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-19/6/2017 17:09
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)