לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

הכל לרווחת האזרח.


 


בשנים האחרונות הרבה מאוד ישראלים, כמו גם אזרחים רבים ברחבי העולם קונים באינטרנט.


אני מאלו הקונה מוצרים אלקטרוניים מסויימים דרך eBay יותר מעשור. קניתי שם מוצרים בלי שום בעיה.


כמות החבילות הולכת וגדלה ואנשים מעדיפים לקנות בחו"ל ולשלם פחות, בטח פחות מאשר מה שגובים בארץ


על כל דבר כמעט.


 


לאחרונה התחלתי לבקר גם ב-AliExpress שהוא אתר סיני וניתן למצוא בו מוצרים טובים אבל גם נחותים באיכותם


בעלות של דולרים בודדים ורוב הדברים גם נשלחים לארץ ללא עלות משלוח.


חיפשתי עכבר נייח, TrackBall כזה דבר שהיד מונחת עליו ורק האגודל מזיז כדור. מבחינת הפעילות היא זהה לעכבר


אבל יותר ארגונומית לפרק כף היד שם כולנו חוטאים והכאבים מגיעים בשלב כזה או אחר.


מוצר כזה בארץ עולה בין 250 ל-400 שקלים. מוצר איכותי מבית לוג'יטק.


בעלי אקספרס מצאתי אותו ב-150 שקלים ומשלוח חינם.


המוצר לא הגיע אחרי יותר מחודש. כרטיס האשראי שלי מאפשר לי לשלם בקניות בחו"ל במטבע זר, שוטף פלוס 30.


כשלא קיבלתי את המוצר דיברתי עם חברת "ויזה" והסברתי להם את המקרה.


שלחתי להם את כל הפרטים והם יזכו אותי בסכום לכשזה יגבה מהכרטיס כיוון שלא קיבלתי את המוצר


וינהלו דיון משפטי עם האתר עלי אקספרס להבין מה קרה.


 


אבל רווחת האזרח לא מגיע מהכיוון של ויזה או אתרי קניות כאלו ואחרים.


רווחת האזרח מגיע דווקא ממקום לא צפוי.


עד היום היה לוקח לי משהו כמו שעה לחכות בתור בסניף השכונתי עד קבלת החבילה.


תורים ארוכים, אנשים המגיעים לעשות עסקים בדואר, לשלוח חבילות, לנהל חשבון ועוד.


כל מה שאני צריך, ורבים כמוני היה 2 דקות בדלפק הכוללים הצגת הספח, הצגת תעודת זהות, חתימה וקבלת המוצר.


על 2 דקות הייתי נאלץ כאמור לעמוד בתור גם שעה.


בקיצור סיוט.


 


אז הדואר פתח מקום אחד בבאר שבע שנועד אך ורק לקבלת חבילות.


תשמעו, זה ממש תענוג!


15 איש היו לפני בתור, התור נגמר בחמש דקות!


תוך 10 דקות מרגע שהגעתי למקום הייתי כבר עם החבילות ביד הולך לחניה שבה השארתי את הרכב.


זה המקום לתת מילה טובה על הפעולה המבורכת למרות איחור בחשיבה, מישהו כאן הבין שכמויות החבילות עולות


בהתמדה וצריך לעזור לאזרחים ועשה מעשה חשוב מאוד עבורנו.


 




 


כשנכנסתי חשבתי שאני בארה"ב...


לא, לא בגלל השירות, למרות שהיה אדיב מהיר ויעיל אלא בגלל סיבה אחרת.


לא הבנתי למה כל החלק האחורי, העמוס בחבילות, מועתק ישירות מארה"ב ושירות הדואר שלה.


כל החבילות נתונות בסלסלות שכתוב עליהן "United States Postal Services"...


האם הדואר האמריקאי נותן למדינת ישראל מענק של מאות סלסלות כאלו?


האם זה כלול במענק השנתי של ממשלת ארה"ב לביטחון מדינת ישראל?


אולי מישהו היה שם וגנב את כל הסלסלות האלו?


לא הבנתי וכששאלתי קיבלתי רק חיוך מנומס שהזכיר לי את החיוכים שם, בארה"ב...


 



 


ובהגדלה:



 


בכל מקרה תודה לדואר על השירות החשוב הזה שהם יצרו, באמת דבר מבורך.


 


 



 

נכתב על ידי , 27/6/2015 20:56   בקטגוריות גלובליזציה, התבוננות מסביב, חו"ל, לייק, שיתוף, אופטימי  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-3/7/2015 00:02
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)