לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור סינדרלה,ללא נסיך.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

We made the same mistakes, mistakes like friends do.


לאן הגענו,את יכולה להסביר לי?

את יודעת מה,לא ממש אכפת לי.

ואם את חושבת שאני הולכת להיכנס לדיכאון בגללך,את טועה ובגדול.

בעזרת הSMS הזה,הבנתי מה אני בשבילך.

וכמו שאומרים,יחס גורר יחס.

אם את רוצה להתעלם,תתעלמי.

רק אל תופתעי אם אני התייחס אלייך ככה.

תרגישי מה אני מרגישה.

 

נמאס לי להיות שם בשבילך כל הזמן.

גם כשאני על הקרשים אני מזיזה את הבעיות שלי ומפנה זמן בשבילך.

כדי לעזור לך.

ואת,את לעולם לא הערכת את זה.

 

אני לא אגיד שאת אף פעם לא היית שם בשבילי,כי את כן.

ואני באמת מודה לך על זה ואני לעולם לא אשכח את כל הדברים שעשית בשבילי.

אבל את נהיית אדישה מיום ליום.

אני יכולה לשפוך בפנייך את ליבי ולא אכפת לך אפילו.

את מתעלמת מהכל וחוזרת לדבר עלייך.

הכל תמיד סובב סביבך.

סביבך וסביב הבעיות שלך.

נשבר לי מזה כבר.

 

אבל עדיין,אני אוהבת אותך.

כל כך אוהבת 3>

נכתב על ידי , 3/6/2009 15:38  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSH&#304;R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SH&#304;R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)