לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I love humanity but I hate people


Cheer up, the worst is yet to come

Avatarכינוי:  * Miss Sunshine *

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

Do YOU belive in magic? חח מומלץ לקרוא ->


אני ממש לא יודעת מה קרא לי עכשיו , אבל יש לי תקווה בלב :)

התגעגעתי להרגשה הזאת , כל כך 3>

 

אני כבר לא יודעת אם אני אוהבת אותו או לא אם אני מפחדת להרפות ממנו

כי אני לא יודעת מה יהיה אחרכך , טוב אני מניחה שנחייה ונראה O:

 

אני חולה תקועה בבית יותר משבוע אם לא שתיים אני כבר לגמרי איבדתי את תחושת הזמן

אבל ל ג מ ר י אני סובלת מכאבים נוראיים מהדלקת שלי שגורמת לי לרצות לבכות HATE IT

http://www.youtube.com/watch?v=ck-ie3FE1s8

רשימה של דברים שצריך לדעת :
אני באמת שממליצה לקרוא את זה אפילו לאלה שמתעצלים זה יעזור לכם בלי שתדעו

 

- איזה באסה שתמיד יבוא משהוא להרוס את גן העדן הזמני הזה

נו טוב החיים לא מושלמים ככה זה מעניין יותר :D

- הקטע בלהשיג משהוא , הכיף שבזה זה המאמץ שלך

כי אז אתה גאה בהשגייך לא משנה כמה קטנים הם כי

אתה יודע שאתה עשית את זה וזה משחשוב

[וגם שתחייה לספר על זה :D]
- כשאתה עושה משהוא מגניב אפחד לא שם לראות את זה

- הדרך להצלחה היא יושר אף פעם אל תרמה

- אל תשנה את עצמך למען אנשים אחרים , אל תהפוך לאדם שאתה שונא

תשאר אתה כי אם אנשים לא מקבלים אותך כפי שאתה , אתה צריך לדעת

שהם לא שווים את זה ואתה צריך להראות לעולם את כל הדברים שעושים אותך אתה

- אף פעם אל תשתנו למען בן אדם שאתם אוהבים חח זה מניסיון

- כשאתם בדיכאון אל תאכלו שוקולד ותבכו , תשמעו מוזיקה כי זה החיים

- תנצלו את הרגעים הקסומים שבחיים , ואל תבזבזו את החיים בשטויות

- תראו לעולם מי אתם , תהיו פתוחים עם אנשים , תאמינו לי שהחיים שלכם ישתנו לטובה

- אל תתחברו עם אנשים בשביל הפוזה או המעמד , הם לא חשובים , הם חושבים שהם כן

- תבחרו את החברים שלכם לא לפי המראה החיצוני או הרושם הראשוני , אלה לפי מה שבפנים

כי עדיף להיות לוזר חסר חברים מאשר בנאדם עם מלא חברים ששונאים אותך בסוד

- אף פעם אל תסכימו עם בנאדם כשאתם חושבים אחרת , הדעה שלכם חשובה

- הדרך שהאדם בוחר לעצמו , עושה אותו מי שהוא , אף פעם אל תתנו לעבר שלכם להשפיע

עליכם , לא משנה מאיפה אתם באתם , ממי , אם אתם עניים או עשירים , אתם מדהימים 3 >

- אל תשמעו תמיד לרצונות של הראש שלכם , תקשיבו לפעמים ללב , ולדחפים ,

אני ניסיתי ולי זה השתלם , המוח מדריך את הגוף , הלב את הנשמה

מי אתם בלי הנשמה שלכם ? רובוט

- אל תעשו מה שאנשים מצפים ממכם , תפעלו לפי הדחפים האישיים שלכם

אבל אל תפגעו באנשים אחרים בדרך ,

- תהיו ישרים אל תשקרו , כי כשאתם משקרים , אתם משקרים לעצמכם

- תזכרו שאחריי כל תקופה רעה , קורא משהוא טוב , וכשאתם מתגברים על זה ,

זה מוכיח שאתם חזקים בנשמה , היה לכם יום רע? מחר יום חדש ,

- החיים שלכם בזבל? תתחיל התחלה חדשה , תמצאו את עצמכם ,

ותפעלו לפי הלב שלכם , וגם לא לשכוח להשתמש במוח , תבנו לכם חיים חדשים

בעיצוב שאתם אוהבים =]

 

 

 

 

 

חח אין לי כוח לרשימות חדשות או בעצם לשנוי הישנות אז אני אשים הכל בפוסט D:

 

LOVE

אמא

אוווכל :D

חיות

קסם

פנטזייה

חיים

טבע

ים

לצחוק כמו משוגעת :DD

לישון 3>

אהבה

תקווה

ההרגשה הזאת כאתה מתגבר על כל הקשיים שקרו לך

 

 

HATE

תרופות

מחלות

כאב נפשי ופיזי

רכילות

לרכל

להקיא

חצקונים

דגים פטריות ועוד גועל :S

שקרים

מניפולציות

כשאנשים מנסים להשיג דברים בדרך הלא נכונה

 

נכתב על ידי * Miss Sunshine * , 2/1/2010 19:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,297
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* Miss Sunshine * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * Miss Sunshine * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)