לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  חייו של ג'ון לנון

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

פרק 8, האומן כבריון צעיר


ושוב, פרק קצרצר בעל חלק אחד בלבד...

כאשר החלו פול וג'ורג' ללמוד גם הם בקולג' לאומנויות, נהגו השלושה להביא את הגיטרות שלהם לביה"ס ובהפסקת הצהריים לנגן שירים מוכרים מול חבריהם.

בערבים נהג ג'ון ללכת לחנויות ולבקש מהמוכרים משהו שנמצא באחד המדפים הגבוהים, וברגע שהם היו מפנים אליו את גבם היה ג'ון לוקח משהו מהסחורה ומכניס אותו לכיסו. היה זה מנהג מגונה אשר נותר לו מאז מגוריו בפני-ליין. ג'ון הודה שבאותו הזמן היו לו מחשבות על שוד בנק... הוא לא פעם אמר שאילולא הייתה מתפתחת הקריירה המוסיקלית שלו הוא היה ודאי מבלה את רוב ימיו בכלא.

ביום שלישי, ה-15 ביולי ב1958 היה ג'ון בביתם של ג'וליה וג'ון דייקינס. באותו יום חזר דייקינס שיכור הביתה והכה את ג'וליה, והיא הלכה לראות את מימי- אך לא חזרה. כאשר היא חצתה את הכביש אל תחנת האוטובוס מכונית פגעה בה וכאשר בא האמבולנס לקחתה כבר היה מאוחר מדי.

ג'ון מספר: "ישבנו חיכינו לה, טוויצ'י (כינויו של ג'ון דייקינס) ואני, מתפלאים מדוע היא כל-כך מאחרת. ואז זה היה בדיוק כמו שזה צריך להיות, כמו בסרטים, השוטר דפק בדלת ושאל אם אני בנה וכל זה. הוא סיפר לנו ושנינו החוורנו, זה היה הדבר הנורא ביותר שקרה לי אי פעם. היינו כל-כך קרובים, ג'וליה ואני, בשנים האחרונות יצרנו קשר, הצליח לנו. ג'וליה הייתה נהדרת. חשבתי: Fuck it, fuck it, fuck it. זה דפק את כל העסק. אני לא אחראי לאף אחד עכשיו. טוויצ'י לקח את זה קשה ממני, ואז הוא אמר: מי יגדל את הילדים? ואני שנאתי אותו, בן זונה אנוכי! לקחנו מונית למקום שבו היא שכבה מתה, לא רציתי לראות אותה. כל הדרך דיברתי אל הנהג בהיסטריה. כאשר הגענו, סירבתי להיכנס. טוויצ'י נכנס... ואז הוא נשבר."

מותה של ג'וליה השפיע מאוד על ג'ון. הוא קיבל זאת כבגידה שנייה שלה, לאחר עזיבתו אצל מימי. הוא החל לשתות בכבדות, וכשלא היה שיכור הו היה מדוכא וכועס, בלילות חלם כיצד הוא חונק נשים ומתעלל בהם, הוא נעשה לאדם אלים ובעל תדמית גרועה.


אחרי הפסקה ארוכה, הא?

 

אני לא מבטיחה להמשיך ולפרסם, לא תמיד יש לי כוח להקליד תרגום שכתוב בצורה כ"כ לא ברורה, ועוד לספר מגוחך כ"כ... אבל יהיה טוב P:

 

אל תפסיקו להאמין XD

נכתב על ידי חייו של ג'ון לנון , 24/5/2010 18:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,366

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחייו של ג'ון לנון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חייו של ג'ון לנון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)