לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The way it should be


"I`m not horney. I`m just full of hormones"

Avatarכינוי:  My whispers

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010


"Why does my heart go on beating?
Why do these eyes of mine cry?
Don't they know it's the end of the world,
It ended when you said goodbye..."

נפרדתי ממנו.
יש לי סיבות, אבל למה זה נשמע כאילו אני מתרצת לעצמי?

- הוא נעלם לשבוע, הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה יום חמישי בשבוע לפני.
הוא לא התקשר. אף לא פעם אחת. אני התקשרתי. כאב לי עוד יותר. לא יכולתי לישון בלילה מרוב געגועים.
פשוט נעלבתי, הרגשתי כאילו הוא שכח ממני.
ומה הקשר שהוא "גבר" ושבגלל "שטויות כאלה" בלה בלה בלה?

הוא עובד קשה ואין לו זמן (או חיים נורמליים) אבל דקה אחת ביום להרים טלפון לחברה שלך ולשאול מה קורה?
זה מצריך מאמץ כ"כ גדול?

- 'אני לא אוהב ש...'
העישון, ההתנהגות שלי (שמעתי את זה כבר בעבר, וכן היו לי... קטעים. אבל בשיא הכנות והמודעות העצמית, לא עשיתי שום דבר 'לא בסדר'. להפך, הייתי פשוט מאושרת, דיברתי צחקתי. מה רע בזה?)
אחרי שיצאתי עליו פעמיים בנושא הזה (יותר נכון בפעם הראשונה פשוט אמרתי לו "אם אתה לא מקבל אותי כמו שאני, אל תהיה איתי" ורק בפעם השנייה יצאתי עליו), הוא התחרט ואמר שאוהב אותי כמו שאני.
כאילו wtf dude? אם אתה אוהב אותי כמו שאני, בשביל מה אתה שופט אותי? ואם לא, עזוב שניה אותי, תהיה כנה עם עצמך ותעמוד מאחורי המילים שלך, אל תתקפל ברגע שאני פותחת את הפה.

- הוא בא מעולם אחר, תרבות אחרת, ארץ אחרת, גיל אחר, שפה אחרת, מנטליות אחרת.
ולפעמים... פשוט קשה לסמוך עליו.

אז ביום חמישי בערב הכל עלה לי. שפכתי בפניו את הלב, את כל מה שהיה לי לומר.
חתכתי אותו מהחיים שלי, ניתקתי אותו מהלב שלי שפשוט מדמם לו.
באמת שקשה לי, אני לא מצליחה להתמודד עם זה בדרך כלשהי - רק בוכה.
כל היום בוכה, בבוקר בדרך לבצפר, בבצפר, בהפסקה, בשיעור, באוטובוס, בבית, בטלפון, בלילה לתוך הכרית.
אני נרדמת כי אני נהיית עייפה מלבכות. ואני גם ככה מרגישה פתטית, אבל לשלוט על עצמי אני לא יכולה.
זה חזק ממני.
אני רוצה לבכות הכל, להוציא את כל התסכול שאני מרגישה, אבל זה כאילו פשוט לא נגמר!

לחשוב זה מיותר וכואב,
לא עוזב ובכוונה חודר ללב,
נכנס לנשמה ולא מניח למוח,
לוקח ממני את כל התקווה והכוח,
אני מרגישה שאתה רחוק,
נשכחו המגעים שהיו טבועים כה עמוק,
אני מנסה לא לחשוב,
אבל לך תנסה לא לאהוב.

‎ you almost never call,
never promised you wont let me fall,
i need you to tell me what i wanna hear,
instead you just disappear,
i do wanna stay close,
but i lost the feeling that i loved the most,
i need to see you, hear your voice,
but all i hear is my inside noise,
which tells me you`re not here,
but wasn't that my biggest fear?




נכתב על ידי My whispers , 17/10/2010 21:16  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"No offence" "None taken"


 

 

 

מילה שאני חולה על אתגרים, לא תראו אותי יוצאת עם בחור שנחשב "נורמאלי", לא ילד טוב או משו, סתם בחור, רוסי, נחמד, אנערף? אני אצא עם קולומביאני ואתחיל לראות טלנובולות כדי ללמוד את השפה שלו! (אז אני נשמעת כמו נעל בספרדית. אז מה?!). לפני כמה ימים ביקשית סיגריה מבחור חירש, שבדיוק דיבר עם בחור אחד בשפת הסימנים, הוא היה חמוד אז חשבתי לעצמי כמה מגניב יהיה אם יהיה לי חבר חירש ואני אצטרך ללמוד את שפת הסימנים. ואז הבנתי שכנראה משו ממש לא בסדר איתי. או שלא. אחרי הכל, הוא היה ממש חמוד. קול

אבל פ'סדר, לא שמפריע לי, להפך. אני חולה על השוני, זה מה שהכי מעניין, כי תאכלס אני מכירה יחסית הרבה בחורים כל כמה זמן, רוסיים וישראלים, ורובם פשוט אותו דבר, משעמם לי איתם. יאללה מיצינו, לא?

 

 

נמאס לי להיות סביב אנשים דכאוניים, נוצרת חרא אוירה ולא בא לי, וואלה מבחינתי החיים הם אחלה,

ולא צריך הרבה. אז אני? פשוט החלטתי להתרחק ממה שלא עושה לי טוב וזהו,

אני לא בנאדם שזקוק לצומי, שונאת כשמרחמים עליי, אם רע לי ואני רוצה להתפרק - אני עושה את זה לבד או בפניי חברה טובה, אני לא מתחילה לבכות לכל העולם. פשוט אין לי כוח כבר, זה לא מעורר אצלי שום תגובה חוץ מגלגול עיניים.

ואין לי כוח להלחם על זה, לא חשוב לי מספיק שזה ישתנה, רק שלא יגע בי. 

 

לפעמים אני חושבת לעצמי עד כמה אני עיוורת, ולא רואה את הדברים כמו שהם באמת,

אנשים מסויימים - מה הם באמת, את הצביעות שלהם.

שמתם לב שכ"כ הרבה אנשים שונאת צביעות ובעצמם מתנהגים בצורה הזו?

 

לעוד נושא - למה אין לי את היכולת לסתום את הפה? ז"א, לגבי דברים אישיים של אחרים אין לי בעיה לשתוק, אני לא מתה על רכילות (אולי רק קצת, במידה הטובה. אני באמת שונאת ללכלך על מישהו מאחורי הגב ובמיוחד אנשים שמורידים מערך של אחרים...) אבל לגביי דברים שלי, אין מצב שכל העולם לא ידע מה עבר עליי ועם מי אני ומה אנחנו עושים.

כאילו סבבה יש לי צורך לחלוק את הרגעים הטובים שלי, אבל מה, בסוף אני דופקת את עצמי ומתפלאת אח"כ למה ואיך...

טיפשה.

 

 

 

מן הקדשה מיוחדת או משו, ל-4 צ'יקס שאני נורא אוהבת. ♥

טוב את, אחת הבנות הכי שרוטות שיש. ובדיוק ככה אני אוהבת אותך. אף פעם אל תפסיקי לשים זין על העולם ולהיות עצמך!

כי וואלה את (אני נגנבת מלדבר כמו ערסית, את יודעת שממך אימצתי את זה?), בחורה כנה, אפשר לסמוך עלייך, לשפוך בפנייך את הלב, לבכות לך, לצחוק איתך וכל מה שבא לנו. ♥

את אחת המדהימות קול
 

אחת הבחורות הכי מתוקות בעולם, בעלת הקול הכי חרמן שקיים קריצה (במיוחד עם פלטקוב, הא?)

טוב אז את? אחת הסוטות, המפרגנות, החמודות, המצחיקות.

מדהימה, כיף פשוט לדבר איתך, את בחורה מיוחדת כי אין כמוך, את מיוחדת כי את מוצאת את הדרך שלך לחיים.

ואת תלמדי אותי ספרדית, נכון?!

אוהבת. ♥ 

 

בחורה מיוחדת, כמות הבטחון העצמי, הבגרות שיש בך...

את באמת בנאדם שאפשר לסמוך עלייך, את כנה ואמיתית, את זו את ומי שלא אוהב את זה, מוזמן לקבל בעיטה.

ושוב, אני בחיים לא רבה איתך. את מפחידה אותי. קול 

אוהבת לדבר איתך, לצחוק איתך, את באמת מישהי שאני יכולה להרגיש איתך בנוח. ♥ 

 

 

אותך אני מכירה כ"כ טוב, ועלייך אני סומכת בעיניים עצומות.

את הבחורה שתמיד איתי באותו ראש, ותכלס? אין עלייך חיבוק של הסוררת 

אז סתם למקרה שלא ידעת שאני חולה לך על התוחאס (או ששכחת) - ♥!


 

לא יודעת מה נפל עליי ומאיפה הדודא לכל האהבה הזו פתאום, אבל תתמודדו סבבי

לילה טוב.

נכתב על ידי My whispers , 5/10/2010 22:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy whispers אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My whispers ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)