לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יום על יום...


נחמד לצלם, או סתם לשפוך מילים על מה שבא לי בעצם..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

בלוג גלמוד, האומנם...


אני אוהבת לדבר עם אנשים אבל תמיד מפחדת להכנס לפורומים מפחדת מדחייה, פה זה קל אף אחד לא רואה את מה שאני כותבת ואם כן, נא להודיע...לבד לבד ...יש חבר יש חברות 2 במספר אבל הלילות האלה, שייקח אותם. כל כך קשה להחליט אם כדאי היו החיים או כדאי להמשיך, היום אני ימשיך אבל רוצה להמשיך בטוב..לא , רוצה להמשיך בטוב מאוד אך זה לא קרה ולא יקרה. לא מספיק לחיות עם כל הרגשות הקשים האלה עוד אלוקים מבקש לשנות את אורך החיים, לא יכולה באמת לא יכולה לעשות מרצון ומיד ייסורי המצפון, די נמאס לי, ועוד לילה.
יש בי אהבה אני מחלקת בחינם אבל למה אני רוצה יותר ממה שמחלקים לי, למה לא מסתפקת, למה לבד כואב למה (עם צירה) בכלל כואב, אני מרגישה שעם לכתוב את זה כואב יותר ואם אמשיך זה יגדל, אז אשנה כיוון. יש לי שתי אחינם, אימרי 7 עילאי 5 והם הכי יפים חכמים קרועים בראש כמוני מצחיקים אותי, אהובים שלי.
יש לי מטפלת יפה חכמה כל כך שאני רק רוצה אותה לידי, אבל המציאות..אהה חזרתי למציאות, אז המציאות היא שאני יכולה לכתוב לאויר שעות על לא כלום.
אלוקים רוצה שנבין מה זה רוחניות שטיפה בים ניגע במה שהוא, אני אני רק עפר ומתה מפחד לחזור לעפר, הייתי מעדיפה להיות חול, חול יותר מעפר לא?
נכתב על ידי , 5/8/2009 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילה ולי ולו ולה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילה ולי ולו ולה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)