לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לפעמים רע, ולפעמים טוב, אופטימיות זה מה שחשוב.



Avatarכינוי:  שירני. (:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

סיכום החופש הגדול+ציפיות לשנת הלימודים


  

 

האם את הולכת עם אביזרים?(צמידים,שרשראות,עגילים וכו’) . פעמים נדירות ביותר חח.. למרות שיש לי.
אם מה את הולכת הכי הרבה? לא הולכת, אבל הכי הרבה שיש לי זה 3 שרשראות.
האם אביזרים גורמים לך להרגיש יותר יפה? ברור.
כשאת הולכת עם שרשרת,את מעיפה שתהיה לה תליון בצורה כלשהי?עם כן,איזה? לא משנה לי.
איזה סוגי אביזרים את אוהבת,כאלה שנוצרים ע"י חרוזים פשוטים,או כאלה יקרים בצבעי זהב/כסף? משניהם.
האם חשוב לך ללכת עם אביזרים תמיד?עם כן,למה? לא כ"כ חשוב לי.
האם את הולכת עם צמידים?עם כן,איזה? באיזה צבעים?האם הם פשוטים או יקרים? אין לי צמידים, אבל מה שכן הייתי מעדיפה פשוטים, ואני הולכת לקנות אחד בקרוב כמובן.
האם יש לך שרשרת/עגיל/צמיד שקיבלת מחבר טוב?או החברה הכי טובה? עם כן,האם זה מסמל משהו? לא.

 

החופש הגדול הזה? היה אחד המשעממים שהיה לי בחיים, לא עשיתי כלום, פשוט כלום, לא ניצלתי אותו מספיק, כל החופש הייתי בבית, טלוויזיה, מחשב, ולאן יצאתי? רק למשפחה, קניות, ורופאת שיניים. זהו. לא יצאתי כי אין לי חברות והסיבה העיקרית היא שאין כסף, מה לעשות.

 

אני מתגעגעת ללימודים, מחכה בקוצר רוח, ולא.. לא בגלל מבחנים שיעורי בית וכל החרטא, אלא בגלל השגרה, גם יהיה לי יותר קל מבחינת הדיאטה.

 

ציפיות לשנה החדשה?! נמ.. אין כלום, רק שהשנה אני חייבת להשקיע, ולא כמו שנה שעברה שכל החומר היה לי במחברת אחת, השנה אני חייבת להשקיע, וגם להתפלל שלא יורידו אותי כיתה. [בטוח לא, נראלי]

 

בהצלחה לכולם בשנת הלימודים החדשה, ומקווה שניצלתם את החופש היטב.

נכתב על ידי שירני. (: , 30/8/2009 05:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,617

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירני. (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירני. (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)