לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

twincest...<3



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 471634525 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

פרק 2 ערב חג המולד


 הודע.... עם מישהו רוצה להיות "בקבועים"  שיגיד לי בתגובות...3>

 

 

 פרק 2

 

"מרוצים" צעק האחיין של גיאורג שראה טלוויזיה..(מהמילה מרוץ..)

"על תיצעק , עכשיו בוא לשולחן.." ציווה אליו גיאורג שהחיוך המעצבן שלו מרוח לו על הפרצוף

אחרי שטום היתנתק מטום הוא לא דיבר אפילו לא הוציא הגה מפיו

הוא לא חשב שהחלום שלו יתגשם אי פעם.

 

*טום*

אחרי שהיתנתקתי מביל ראיתי אותו מסמיק כמו העגבניות שהיו על השולחן שלנו..

אני למה שהו לא רציתי להיתנתק ממנו

כשהיתנשקנו עברה בגופי צמרמורת נעימה ולא רציתי להפסיק ...

היה לי מוזר

 

"טוב ביי בנים שנה טוה" אמר להם טום

"ביי "ענו גיאורג וגוסטאב..

הם יצאו לחניה של הבית וניכנסו לאוטו

"מה עובר אותך?" שאל טום את ביל

"כלום" אמר לו ביל עם חיוך מאולץ

טום שם לב שקרה משהו אבל לא רוצה עכשיו להיתעמק בזה

כל הנסיע ביל לא הרגיש בנוח

טום לא היתאפק

"ביל מה קרה לך.. אני יודע שמשהו מציק לך בבקשה תגיד לי." ביקש ממנו טום

ביל חשב לרגע מה הוא רוצה שאני יגיד לו...שאני נהנתי מהנשיקה ואני רוצה עוד אחת...? או שלהגיד לו שאני חולה לו על התחת

"הכל בסדר"ענה לו ביל

"מה שתגיד .., כשנגיע הביתה אתה חייב לי להגיד מה קרה לך ...!!" ציווה אליו טום

"טום אני לא חייב לך כלום" אמר לו ביל קצת בכעס

"לא שואל אותך "אמר טום

ביל פתח את הפה שלו אבל טום דפק לו מבט מפחיד

ביל הפנה את מבטו לחלון והרגיש שדימע יורד מין עיניו

הוא מיהר לנגב אותה ליפני שטום ישים לב ויתחיל להציק לו

 

ביל כבר כמה שנים מפנטז על להיות כמה שיותר קרוב לטום ןשהוא יחזיר לו את אותה האהבה כמו  שהוא אוהב אותו

אבל ביל ידע שזה רק פנטזיות שלו עצמו

הנשיקה שהיתה היום הקסימה אותו ... השפתיים של טום היו רכות ומתוקות ,הוא ממש נהנה מהנשיקה.

 

טום אחרי הנשיקה היה מבולבל מאוד הוא לא ידע איך הוא הולך להיסתכל לביל בעניים עכשיו

וגם הוא ממש דאג לו עכשיו ...

ביל כבר כמה ימים ניראה מדוכא הוא לא יצא איתנו למעדונים והוא לא דיבר איתי כימעת

אני ממש מיתגעגע לשיחות שלנו

היום כשנחמזור אני הולך לישאול אותו מה הבעיה שלו

 

*בבית*

הם יצאו מהאוטו וטום נעל עם השלט

 ביל היתקדם לאיתו לביתיתם

וטום שהיה חסר סבלנות משך אותו שילך יותר מהר ביל מעד וכימעט לא נפל

טום תפס אותו והחזיק

"מה אתה רוצה?"היתנפל אליו ביל

"שתסביר לי מה הבעיה שלך" ענה לו טום ועזב אותו

"אין לי בעיות" אמר ביל

הוא הרגיש מחנק בגרונו והיתאפק

הם ניכנסו לביתם וטום העמיד את ביל מולו

"ביל אני יודע שמשהו מתריד אותך ספר לי" אמר לו טום ברוגע

"אני ב..בסדר"אמר ביל עם קול חנוק

טום שמה שמשהו לא בסדר עם הקל של ביל והוא הבין למה

טום חיבק את ביל חזק ואמר:

"תגיד לי" היתחנן טום

הלחיים של ביל החלו להירטב מהדמעות

"אני מיתגעגע לשיחות שלנו"אמר לו טום וחיבק אותו יותר חזק

ביל החל ליבכות בקל

טום הביל אותם על הספא והושיב את ביל עליו

הוא לא הבין מה הוא עושה אבל זה הרגיש לו טיבעו שביל ככה ביזרועותיו עליו

"אני מיתגעגע גם לבילויים שלנו"אמר לו טום בקל חנוק ודימעה בודדה זלגה על לחיו

"ג..םם אע..אני.." אמר לו ביל בקושי...

ביל נירגע קצת אחרי כמה דקות הוא היתנתק מטום והביט בו עם כיניים אדומות

ביל ראה שגם טום בכה אודות העינים האדומות והלחיים הרטובות

טום שלח את ידיו לפנוי של ביל מחק את דמעותיו עם עגודליו

הוא לא הבין למה אבל דחף בילתי נישלט תקף אותו והוא נישק את ביל נשיקה רכה על שפתיו והיתנתק ממנו בחיוך

"ספר לי" אמר לו טום

ביל היה קצת בשוק אבל היתעשת וחיך בחזרה

"המממממ..." התחיל אבל הישתתק ולא ענה

טום חיבק אותו והרים אותו כך שרגליו של היו כרוחות סביב מותניו

"מה ..." התחיל ביל אבל ניתקע אל ידי טום

"אתה יושן איתי היום" אמר ביל

שנהם לא היו ממש פיקחים וביל פחד ליפול כך גם טום

הוא העלה אותם לחדרו של טום והשכיב את ביל על מיטתו

טום וביל היתפשטו ונישארו בבוקסר בילבד טום ניצמד לביל מאוחור וחיבק אותצו חזק אליו

"לילה טוב בילי אל תידאג ,לא משנה מה יקרה אני תמיד פה בישבילך" לחש לו טום

"תודה טומי... לילה טוב..." אמר ביל

טום חיבק את ביל יותר חזק בכך ששם את ידיו את מותניו הקטנות של ביל

ביל ליטף את ידו של טום

התאומים נירדמו אחרי כמה דקות

 

*בבקר שלמחרת*

 

 באהבה...מאשה...3>

תגובות.... בבקשה...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2009 13:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




love3.gif image by commentsjunkie

נכתב על ידי , 7/9/2009 13:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,315

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאשה 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאשה 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)