לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

«¥ המסע אחר הכוח ==> בשביל לברוח ¥»


2ל!ג פ33ה ==> 2ל!ג Nגנ*2 ==> 7ק Xל תשכח! להג*2

כינוי:  °•.•° Mu§i¢ g¡rL °•.•°

בת: 32







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יום כיפוווור..יומולדת שמח..הורוסקופ..ועוד כמה דברים (:


 

למטה!!! :)

נכתב על ידי °•.•° Mu§i¢ g¡rL °•.•° , 22/9/2007 21:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •°•Unfabulous•°• ב-6/1/2008 14:02
 



יום כיפוווור..יומולדת שמח..הורוסקופ..ועוד כמה דברים (:


**אז קודם כל זה הולך להיות פוסט ארוך, לא ממש..
מי שלא רוצה לקרוא שלא יקרא וזהו, נפתרה הביתה!!**


אזז ככה מאיפה נתחיל..
יום חמישי, לימודים >> שיעורים ליום ראשון!!
ואני תוהה האם יום כיפור יעבור בשלום, האם אני אצליח לצום עד הסוף ומה יקרה..


בערב הלכנו לקניות לצום, וגם למסיבת הפתעה לאבא שלי..חח
כל מיני דברים לארוחה מפסקת, לאחי הקטן שלא צם שיהיה לו אוכל נורמלי לאכול
ולאחר הצום כל מיני מתוקים, כמו עוגות, שוקולדים, עוגיות, אוזני חמור, וכל השטויות האלה.
קנינו הרבה שתיה, חטיפים, פיצוחים, סלטים וכל מיני דברים.


ב-8 בערב באו חברים של אבא שלי, משפחה לחגוג לו יומולדת..
הייתה לו יומולדת יום רביעי [19.9] חגגנו לו רק המשפחה הקטנה,
וביום חמישי חגגנו כולם ביחד
עד מאוווחר..


יום שישי קמתי ב-7 בבוקר, למרות שהלכתי לישון ב-2 וחצי לפנות בוקר..
סידרנו קצת את הבית, ניצלתי את הזמן שלי על המחשב.. חח
רציתי ללכת לישון אבל לא הספקתי כי עד מהרה היה כבר 3..
הלכתי להתקלח, ולבשתי סתם בגדים כאלה כדי לא להתלכלך..
כי לא יודעת למה הבגדים שלי נורא אוהבים לאכול איתי :/


אחרי שכולנו התקלחנו ארחנו את השולחן והתחלנו לאכול..
אכלתי אורז, עוף ומרק צח..
שתיתי לפני זה הרבה מים, התלבשתי בבגדים חגיגים..
מכנס שחור יפה כזה, גופיה שחורה ומעל זה חולצה לבנה קצרה יפה..


ב-5 וחצי הפגשנו הבנות מיכל, מירית, סבינה ואני ליד בית הכנסת, רצינו להיכנס אבל לא עשינו את זה..
חיכיתי לעמית ועמית, בר ורותם..
העמיתיות הגיעו וגם בר, דיברנו ואז הן הלכנו לבית על עמית לחכות לרותם שתבוא
ראינו את רותם אבל היא הלכה לעמית והן היו אמורות לחזור אז חיכינו להן בנתיים הרבה זמןן
אחרי זה החלטנו ללכת לראות מה קורה..


ד"א
כולנו צמנו חוץ מעמית ובר


הן סתם ישבנו ליד הבית של עמית, דיברו וצחקו כשראינו אותן,
שאלנו אם הן רוצות ללכת לסיבוב, אבל הן לא רצו אז אנחנו הלכנו להסתובב קצת
אחר כך הלכנו לאנית וחיכינו לה שתצא מהמקלחת [היא גם לא צמה]
ואז חזרנו להסתובב קצת באריאל, כל אחת חזרה לבית שלה לקחת ג'קט והלכנו ללירוז
בדרך אליה היה די שקט אז התחלתי לשיר והן כל שניה משתיקות אותי, לא שרים ביום כיפור חוץ משירים של סליחה ומחילה
אז שרתי שירים של סליחה "אני סולח לך גם אם את לא רואה את זה.." לחבק אותך של סינרגיה
אבל השתיקו אותי בזה..
שמה פגשנו את העמיתיות, רותם ובר.
ישבנו בתחנה ליד הבית של לירוז ודיברנו קצת, היו קצת חיכוכים אבל זה נפתר מהר (:


אני, רותם, מיכל, מירית ולירוז הלכנו לקרוא ללידור והשאר הלכו לבית של עמית
אבל בגלל שלידור לא הייתה בבית אז הלכנו לכיכר, ואני ורותם עלינו לעמית כדי לקרוא לשאר
חיכינו שעמית תסיים לאכול ואז הלכנו כולנו לכיכר, שמה הצטרפו אלינו גם גיא, דניאל ואודיה


יותר מאוחר לידור הצטרפה גם והיה כייפ אבל גם קר..
עשינו סיבובים, ודיברנו וצחקנוו, ואלוהים איזה פאדיחות עשינו!!


מיכל סיפרה לנו בדיחות, כי אני הכרחתי אותה כי הן לא נתנו לו לשיר..
אבל מי שואל אותן?!
"האוטו שלנו גדול וירוק האוטו שלנו נוסע רחוק, בבוקר נוסע, בערב הוא שב
מביא הוא לתנובה ביצים וחלב" :P
חח והגירסה המאגניבה של עמית
"האוטו שלנו גדול ולבן, האוטו שלנו נוסע לרחוק, בבוקר ** בערב חשיש **וזהו לא זוכרת ת'המשך חח**"


היה כייפ, למרות שצריך להתענות..
וכן התענתי כי מיכל דיברה על אוכל ולי כאב הראש :/
למרות שזה לא ממש הזיז לי כל הדיבורים על אוכל.


היו מלאמלאמלא פדאיחות אלוהים..
נגיד מיכל סיפרה לי בדיחה, אני לא הכי זוכרת אותה אז בטח יהיו לי פאשלות!


יש מקום ששינו לו את השם מרמת אגוז לנווה אגוז
והנרקומים אמרו בבוקר "תראה מה זה,עברנו עיר בלי לזוז מהמקום"


משהו כזה, עזבו זה לא חשוב..
אז עמית שאלה מה מיכל אמרה אז אמרתי לה "מרמת אגוז לנווה אגוז.."
עמית: "נווה יגאלללל?!?!" היא צרחה, ויגאל היה מאחוריה..
יאוו איזה פאדיחות הוא הסתובב אלינו


ובר עשתה איזה קפיצה מוזרה עם הרגליים אז הוא חיקה אותהה.. D:.


היו מלא צחוקים וכייפ..
ב-1 בלילה הלכתי ללות את לידור הביתה ואחרי זה חזרתי הביתה כי לא היה לי כוח לחזור לכיכר..
ובר י'מבריזנית אמרת שתבואי!!!


הלכתי לישון וקמתי ב-9 בבוקר בגלל הכלב שלי..
איזה חמוד הואא אלוהים!!
אתם רואים גם הוא היה בצום!
בגלל שאנחנו הבעלים שלו ,אמא, אבא, אחותי הגדולה, אני ואחותי הקטנה] לא אכלנו ולא שתינו גם הוא לא אכל ולא שתה..
ניסינו לתת לו והוא לא רצה כלום!!


אז הקיצר בבוקר הלכב שלי התקשה לנשום, מצונן
אז קמתי מה זה מהר כי הכלב שלי הוא הכול בשבילי!! הוא ממש אבל ממש חשוב ליי!!
ובמצב כזה עושים לו מן מסאג' באף שיאפשר לו לנשום..
ומסכן הוא היה חלש כזה כי הוא לא אכל ולא שתה.


הוצאנו אותו אחרי זה לטיול, ושיחקנו אחותי ליאת, שירן, ואבא שלי מונופל..
שיחקנו 5 שעות! הזמן פשוט טס..
והיה קרב ראש בראש של אחותי ואבא שלי כי אני ושירן פרשנוו
היה כייפ, אחרי זה כל אחד קרא איזה שעה והלך לישוון


קמתי ב-4 וחצי.. איזה כיפ שעוד שעה וחצי נגמר הצום, למרות שהוא עבר מהר והיה כייפ..
ההורים היו בסלון קראו ספר, ולאחר 2 דקות אחותי ליאת הצטרפה אלינו..
מרוב שעמום של דקה של עשינו כלום, וזה אשכרה דקה ששתקנו פשוט התחלנו לקרוא הורוסקופ!!..
מהעיתון קוסמו של אחותי
חח


הנה מה שכתוב עליי:


~מאזניים~
תחזית שנתית, מה מנבעים הכוכבים לשנת 2008


מכיוון שוונוס, כוכב האהבה והיופי, שולט בך ובמיניותך, את מאוד חושנית.
את נמשכת לגברים טסתטיים ומטופחים.
את זקוקה לגבר חזק ויוזם, שיודע לענג בסבלנות ושלא ממהר להיגע לשיא ולהירדם.
גם את מומחית במלאכת הפיתוי והעינוג, וקרוב לוודאי שהחדר של נראה כמקדש אהבה, עם נרות וקטורת ריחנית שתורמים לאווירה. [זה ממש נכוון!!!]
מחמאות ינעימו לאוזניין ועיסוי בצווארך משחרר אותך די בקלות גם מבגדייך.


לימודים ועבודה- אורנוס התזזיתי שמארח בגזרת העבודה מראה על חוזר יציבות בתחום, וגם ניסגת מרס גורמת בנובמבר-ינאור לחוסר בהירות ובלבול.
עם זאת, עשויה לעלות הזדמנות לזכות בנסיעה מפתיה לחו"ל לקראת סוף 2007 או בתחילת 2008.


בית ומשפחה- זה אחד התחומים המוצלחים של השנה בזכות מעברו של יופיטר לגזרה הרלוונטית ב-19 בדצמבר.
כדי שתנצלי את שארית 2007 לשיפור היחסים ים האחים והאחיות, ואת 2008 כדי לשדרג את מקום מגורייך ולארח במגורים המשודרגים את מגוון חברייך וחברותייך, שנראה שישרצו אצלך יותר מהרגיל.


אהבה וזוגיות- את תהיי הרבה יותר רגישה ומכונסת השנה בעניינייך, ולכן הפעילות העיקרית שלך תהיה בחברת מקורבייך- אולי דרכם תרחיבי את המעגל החברתי שלך.


פנויה:
מרס שליט בית הזוגיות, מזמן לך הצלחה רומנטית בתחילת 2008, בעיקר אם תצאי לטיולים ואירועים שמתקיים הרחק מעיר מגורייך.
גם מקום הלימודים מזמן הזדמנויות להיכרות עד תחילת מרץ.
באפריל ומאי יחול חלון ההזדמנויות השני שלך השנה.


תפוסה:
שנת תשס"ח אינה השנה הכי מוצלחת בזוגיותצ, אלא אם בן זוגך מוכן לקבל את מתבי רוחך המשתנים בלי לקטר.
עם זאת, זוהי שנה טובה לעבור למגורים משותפים ולהשקיע יחדיו בבניית קן חמוד ונעים.

 

מי שרוצה שאני כתוב לו בתגובות את ההורסקופ שלו אז שיגיד לי בתגובות..
זה ממש מגניייבב


אחר כך יצאנו החוצה ושיקחנו בקלפים, ב-5 התארגנו לבית הכנסת עד 6 ועשרה
חזרנו הביתה, הכנו שתייה, שמנו את כל הדברים שקנינו יום חמישי על השולחן ואכלנו..

 

 


הקיצר עד כאן עידכון שוווותף וארוך על יום כיפוור
גיבו לי עשו טובה!!


גמר חתימה טובה!!!

 

 

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה  :-*

ת ג י ב ו אנשים!!!

 

 

גולשים עכשיו באתר 

נכתב על ידי °•.•° Mu§i¢ g¡rL °•.•° , 22/9/2007 20:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Beach_Girl ב-4/11/2007 00:51
 



יאוו מוזר >


אז ככה זה 1 בלילה ורק לפני חצי שעה כל המשפוחה עזבה את הבית.
כל המשפחה באו אלינו הבייתה
כי יש לנו גינה די גדולה וגם ממש נוחה, ספות, גגון, מנגל, אורות, במבוקים ועוד..
אין אבא שלי ממש אוהבאת הגינה עד כדי כך שהוא פשוט ישן בה..


מווווזר <.<
כאילו עשינו על האש כל המשפחה ששכנים רבים פשוט הצטרפו אלינוו..
ממש אבל משמ הרבה שכנים, אבל זה לא ממש הפריע לי היה כיפ.


הקיצר אבא שלי פשוט נרדם על הספה בחוץ.
ואני חושבת לעצמי מי לא היה נירדם?! עם כמות האלכוהל שהייתה שמה אלוהים
כל אחד הביא איזה 3 בקבוקים של וודקה..


שונאת שאבא שלי שותה, גם אם זה פעם ב..
אני פשוט שונאת אלכוהל, את הריח, את המצב שהאלכוהל גורם לאנשים לעשות דברים מוזרים אפשר להגיד
גם אם זה רק בסטלה ולא מגיעים עד למצב של שיכרון חושים!!


הקיצר אבא שלי נרדם על הספה לפני חצי שעה +
ואני לא מצליחה להעיר אותו,אני יודעת שהוא אוהב את המרפסת שלנו כי הוא ממש משקיע בה אבל עד כדי כך?!
חח
הוא פשוט לא רוצה לקום.. ואני משכנעת אותו
אבא קר בחוץ >> הוא אוהב קור
אבא יש חתולות בחוץ >> זה לא מעניין אותו
הספה קשה ולא נוחה >> לי היא דווקא ניראת נוחה מאווד


ניסיתי לשפוך עליו אפילו מים!!! אבל הכלב שלי פשוט ליקק אותם..
מה אני עושה לעזאזל?!
מתעקשת?! אם נותת לו להתייחד עם הגינה שהוא אוהב?!


אהאהה קשהה
ואם נותנת לו לישון, כי בכל זאת הוא די שתוי, די הרבה
אחח בן דוד שלי הזה לכל מקום שהוא מגיע אליו הוא חייב שכולם יהיו שיכורים, הציעה גם לנו שתייה
איכככס אנחנו [הבנות, הקיצר הילדים] לא שותים!!.. זה מגעיללל =//


הקיצר אם אני נותנת לו לישון בחוץ, כמובן אחרי שכיסיתי אותו בשמיכת צמר והבאתי לו כרית
אני אמורה להשאיר את החלון, כאילו את הדלת של בחוץ פתוחה?!
אתם יודעים כמה חתולים יש בשכונה הזאת שתמיד בגינה שלנוו
ולמה?!
כי יש לנו שכנה שמאכילה את החתולים בפתח של הבניין ואז הם פשוט תקועים שם יום וליל מתחננים לעוודד
ואם הבית ישאר פתוח בבוקר הוא ירבוץ בחתולים שאני שוונאת..


מה עושים?!?!
אהאהאההההההההה אין לי מווושגג
מקווה שאבא שלי יתאשט במהרה, כי אני מזה עייפה וצריכה לקום מוקדם כדי להיות ב-10 אצל לידוור


עד כאן עידכון די מפורט ושותף אחרי הרבה זמן שלא עידכנתייי

 

טוב עד כאן..

עיצוב חדשדש בקרובבבב

 

ואני יודעת שהבטחתי פוסט על טורקיה + תמונות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת

נקווה שיהיה לי כוח בהמשך.. חח

 

אז לילה טוב לכולם

חג שמח ושנה טוווובבה!!!

 

 מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה  :-*

ת ג י ב ו אנשים!!!

 

 

גולשים עכשיו באתר 

נכתב על ידי °•.•° Mu§i¢ g¡rL °•.•° , 14/9/2007 01:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמי....:]] ב-14/9/2007 22:44
 





21,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל°•.•° Mu§i¢ g¡rL °•.•° אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על °•.•° Mu§i¢ g¡rL °•.•° ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)