לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לנערה- בלוג בנות.



Avatarכינוי:  צוות "לנערה"- הבלוג לבנות. (:

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

בלוג - לנערה


 

לכל קוראות נערה , הודעה חשובה :

אחרי הרבה מאוד זמן של מחשבה , אני (שני) חושבת שחבל להפסיק ככה את הבלוג .

חברה שלי רוצה לעזור , אבל הבעיה היא שקשה לנו לחזור בלעדיכן ..

אם לא יהיו לנו קוראות לא יהיה שום טעם שנחזור !

ולא , אני לא מתחננת אליכן שתקראו ולא מנסה בסך הכל להביא קוראות .

אני באמת רוצה להחזיר לבלוג הזה את החיים שלו ,

ובשביל זה אני צריכה גם את עופרי , המנהלת שהצטרפה והפכה את הבלוג הזה לכל כך טוב .

אז כן , אנחנו מנסות לחזור .

אם מישהי מכן מעוניינת להצטרף לצוות מנהלות הבלוג ,

אנחנו מחפשות רק עוד 1 או 2 מנהלות חדשות , בנוסף אלי , אל עופרי ואל חברה שלי .

אם אתן מעוניינות שלחו בתגובות את הפרטים הבאים :

שם :

מספר בלוג :

גיל :

דרך לתקשר איתנו :

למה את רוצה להצטרף :

מה הצד החזק שלך :

האם את מתכוונת להשקיע בבלוג : כן/לא

 

תודה , צוות לנערה ♥

נכתב על ידי צוות "לנערה"- הבלוג לבנות. (: , 1/3/2010 10:40  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקי מאנסטר ב-8/3/2014 16:36
 





50,296
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות "לנערה"- הבלוג לבנות. (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות "לנערה"- הבלוג לבנות. (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)