לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mee ie Ya


Forbidden to remember terrified to forget


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

?Are you ready for this to be the Twilight of your life


Im Unique, Different, Im Not Like The Others. And that's what I LOVE about me!

 My opinions are different and I like Different stuff, And I'll LOVE you as much as I can LOVE someone.

 .All you have to do is LOVE ME AS I AM, Or just.. leave

 

 

 

!ONE MORE WEEK

ואני עוברת לגור בפילדלפיה! D:

נכתב על ידי ~Kitty Boom~ , 9/7/2009 20:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכשחושבים שהכל יהיה בסדר, אז....


מסתבר שהיום כל אחד יכול להיות פסיכולוג.. בשניקל. עושים חקר האדם והתאקלמותו בסביבה החדשה, מאבחנים בעיות כאלו ואחרות, וסבבה לגמרי. אז עם כל הכבוד, קאט דה בולשיט. כנראה שאמא שלי פרייארית שלמדה תואר פסיכולוגיה באוניברסיטה, ואשכרה שילמה על זה! איזו רמאות. הרי היום כל אחד יכול לנתח בן אדם מסתבר, אפילו אם זה נהג מונית או טבח. תפסיקו לשים אותי על שולחן הניתוחים ולנסות לפענח אותי. אני בסדר, תודה.






וסתם משהו שמעודד אותי, ונותן לי מקום מפלט מהעצבים:
עוד שבועיים- בול! אני אהיה לי על מטוס, בדרך לחצי שנה לארה"ב פילדלפיה.
DDDDD:

נכתב על ידי ~Kitty Boom~ , 3/7/2009 06:49  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ~Kitty Boom~

בת: 32

תמונה




1,194
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Kitty Boom~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Kitty Boom~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)