לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג סיפורים


סתם עוד בלוג סיפורים, של מישי שרוצה להיות זמרת.

Avatarכינוי:  Full - Moon :)

בת: 27

ICQ: 478725579 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

הקדמה קטנה על הסיפור שאני כותבת...


אווקיי.. אז כתבתי 2 פרקים, וממש שיניתי את הטיוטא הראשונית שלי P=
והחלטתי להביא לכם טעימה קטנה מכל פרק..
אז ככה:

פרק 1
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

''האם אתה יכול להרגיש אותי בזרועותייך?'' שאלתי אותו, מתחננת לתשובה. עטפתי את עצמי בזרועותיו המצולקות וליטפתי את תווי פניו. ''וויליאם! בבקשה! אני לא אוכל להמשיך עם זה לעוד הרבה זמן! בבקשה...'' הפצרתי בו... בגופו.. ומילותיי נבלעו בדמעותיי.



פרק 3
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

כל יום ויום מאז, הגעתי לגן שלנו. כל יום ויום טיפלתי בוורדים שלנו, בשיחים, בפרחים.. כל יום ויום נזכרתי בתקופה שהיינו יושבים כאן יחד, מאוהבים.. מצחקקים..

וכל יום ויום הופיע מול עיניי מבטו האוהב, החם.. מבטו האחרון בעיני.

והיום שוב הייתי שם.

אחרי שטיפלתי בגן שאהוב שלנו, התיישבתי על הנדנדה שלי, והרהרתי בהכל.. כתמיד.

דמיינתי לעצמי את יכול היה להיות העתיד..

שני ילדינו הקטנים.. רוזלי ואדוארד.. רצים בין הפרחים, צוחקים.. ואני יושבת על הנדנדה, כשלצידי עומד וויליאם ומביט בשני התינוקות שלנו בחיוך..

ניערתי את ראשי למראה התמונה.

זה לעולם לא יקרה.




מקווה שנהניתם P= מוזמנים להגיב.
אני יודעת שזה ממש קצת והכל.. אבל זו רק טעימה P=
אולי מאוחר יותר אני אפרסם את הטיוטא הראשונה שלי (בכתב היד שלי.. אין יל כח להעתיק, אז אני אסרוק).. אבל זה לא ייתן כלום.. חח XD
(הטיוטא הראשונה נכתבה במאה ה-21, והטיוטא ה-2, שאני כותבת עכשיו, מתרחשת במאה ה-15. בלונדון.)

מל פאס..
נכתב על ידי Full - Moon :) , 19/3/2010 15:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאתי ב-19/3/2010 15:33
 



לדף הבא
דפים:  

1,239
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFull - Moon :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Full - Moon :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)