לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים שלי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סוגרת את הלב


כי נימאס שהוא כואב.
כבר לא אכפת..
יקללו.. אז יקללו..
ישנאו.. אז ישנאו..
נימאס לי..
כשכואב ואף אחד לא מבין..
נימאס לי..
כשחושבים שאני רוצה לעורר רחמים...
כל מה שאני רוצה זה הבנה..
טיפה תמיכה.
אני מניחה שגם את זה אני לא יקבל..
אטומה
מטומטמת
הקללות ממשיכות
כן כי אני הרעה
כניראה..
כן כי אני בדור המזויין הזה..
כן כי אני סתם עוד אחת..
שאף אחד כניראה לא יבין..
נכתב על ידי , 28/6/2009 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תאהבי קצת את עצמך


גיליתי את השיר הזה היום..
כמה שזה נכון לגביי..

"
אין לך טעם לבכות על השנים ארוכות
איש לא זוכר את אותה מועקה שאת שוב מדחיקה
כשהוא לא חוזר..
אם ביקשת תשובה לא שמעת אף מילה
איך בסוף האמת יש תמיד מחילה
איך כשהוא מהסס את שוב בנפילה
תאהבי קצת את עצמך

עד כמה הלכת רחוק מדיי?
תגידי האם היה כדאי ?
הדלת נסגרת על ליבך
תאהבי קצת את עצמך

את יודעת כבר טוב מה גורם לך לכאוב
הזמן לא משקר
האתמול שרודף אותך
לא מלטף ולא מוותר
אם ביקשת תשובה לא שמעת אף מילה
איך בסוף האמת יש תמיד מחילה
איך כשהוא מהסס את שוב בנפילה
תאהבי קצת את עצמך

עד כמה הלכת רחוק מדיי?
תגידי האם היה כדאי ?
הדלת נסגרת על ליבך
תאהבי קצת את עצמך "


נכתב על ידי , 25/6/2009 17:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עד מתי..?


שוב מנסה לשון..
שוב לא נרדמת...
שוב דמעה נופלת...

עד מתי?!

שוב מנסה להיות אופטימית..
שוב מנסה לראות ורוד...
שוב משקרת לעצמי...

עד מתי?!

שוב הכר רטוב...
שוב הלב כואב...
שוב קשה...

עד מתי..?!

שוב מקיאה.. כי רע לה...
שוב הבטן כואבת...
שוב העיניים נפוחות...

נו.. דיי !!

מנסה להחזיק את עצמי..
באמת מנסה...
מחפשת תקווה...
אהבה..

עד מתי..?
עד מתי אשקר לעצמי והגיד שהכל ורוד..?
עד מתי אזייף חיוף מלא בצבע..?
עד מתי אשקר לאנשים אחרים "זה בגלל לא ישנתי טוב.."...?
עד מתי...???
נכתב על ידי , 19/6/2009 00:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFukingBich אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FukingBich ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)