לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Jast My Life.™



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 334282910 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פוסט שכזה *~*




נאמ, הייי *~*
משעמם לי, אזאני עושה עידכון שכזה .D:

אז ..אמ, לפני יומיים היית בתל-אביב. ^^"
עם חברות XD;
קניתי שרשרתסעקסשלוהלוקיטי <:
ואז. הלכנו לאכול שווארמה. XD
ברוב טיפשוטי, אכלתי סלט נידח ומסריחXDDDDD;
וחטפתי קילקול קיבה.*ישלי קיבה עצבנית *
חזרתי הביתה , הראש התחיל להסתובב ,והקאתי .
[ סורי על הגועל ,אבלסבלו. בוהו <: ]
בקיצור, מצבי היתדרדר XDD.

ונסעתי לבה"ח.^^.
קצר עכשיו אני בסדר, D:

ועכשיו נעזוב את העיניין  הזה.ועושה לי רע *~* 

*ללהלהלהלה *~* *
אז..היום לא קרה שום  דבר מיוחד <:
נשארתי בבית , כי עדיין כאבה לי קצת הבטן ;~;
עוד יום אהבה שאני לבד ;;.

פשוט לא מוצאת ת'בן אדם שאני באמת אוהבת .:\
מקווה שאמצא קרב *~*
*להיותאופטימית(H) *
דרך אגב.
היום הכרתי בן אדם מדהים.
~מיקמיק ,כן זה אתה <:~
כפרעליו 33333>
ועוד 85634873845845 בנים XDD
חרמנים;~;
נידבקו אלי ם.O
מיקמיק לא חרמנ נכון? <:
*מסקנה, לא לפרסם תמונות ב FXP *
 D:



כמה תמונות שלי |גותגבותגבותגובות|.
   
תסבלובשקט<: *

אז.נאמ הפוסט ניגמר ;~;
כיכיכיכיכייכיכיכ, אינלי יותר מה לכתוב .>:
האהאה .כימעט שחכת[ מנוולת שכמוני O< ]

חג אהבה שמח. 33333>
מי שלא מצא את החצי שלו, שימצא בקרוב.
ומי שמצא ,שתשארו ביחד בזמנים הטובים ,והלא כ"כ טובים *~*
ותעשו מלאמאמלאא  ילדים XDDD;
חחח , סתם^^"
ובהצלחהלכולם <:


סיייייה פיפלD:
* אל תשכחו להגיב<: *
*





נכתב על ידי , 5/8/2009 21:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהאהא, 100 כניסות ב 3 ימים 3333333333>



  
שלווום כוווולם *~*
*להלהלהלהלהל D: *
לפני כמה דקות ניכנסתי לבלוג,ושמתי לב שיש 100כניסות |גבותגבותגבות|.
זה די הרבה יחסית, למישהי שפתחה ת'בלוג לפני 3 ימים.
אז ייייאייי לנו XDD;
תמונה להמחשה ^^"


אזאזאז.. כפרעלייכם . *~*
ומקווה שהיו בבלוג-72343453457 צפייות D: .
ושאני ימשיך איתו עוד מלאמלאמלאמלא  זמן.
כיאני ממש נהנת פה. 3>
ו....
תודה לכל מי שמגיב. ^^"
אפילו עם זה 4 אנשים, D:
אז ..כפרעלייכם שוב XDD;
*איזה חפירה דפקתי D: *
וזהו..
*ניראלי , שנייה אמ כןן זהו P: *


נכתב על ידי , 1/8/2009 22:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נאמ, כמה סירטונים מצחיקים D :


כתר ? XDD
שלום אנשים |גבות2| XDDD;
מכיוון שהחיים שלי משעממים, D :
ואינלי מה לעדכן ,
אני יעשה פוסט סירטונים מצחיקים . ^^"
אבלאבלאבלאבל קודם.
*תודע למורנ הסעקס ,שנתנה לי השראה XDD*
שנתחיל *~*

 שניייה  צצה בעיה קטנה XDDD;
אנילא יודעת למה זה לא מעלה >:
ישרא מנוולת O<. י
קח לי כמה דקות עד שאני יבין איך העסק הזה עובד.^^
אז תסבלו .
ובוהו.
33>
כפרעלייכם *~*
~האהאהאהא אנשים הלפ מיי ~
יש פה בן אדם אחד, שיכול להסביר לי ..
איך מעלים סירטון לבלוג?*~*
כוסעמק איתי .____.
 
~ הצלחתי יייאמן XD ~

פאגין וחברים : כוס-כוס

* אני אישית ממתי מצחוקXDD *

פאגין וחברים: מברק מזמר.

*חחח. ענק ^^ *

פאגין וחברים :מלך הארית.

* שיייאו אני על הרצפה XDD*

פאגין וחברם: בנך יחידך.

*חחחחח, *~*  *

נאמ . כעיקרון זהו , אבל מישרוצה ועוד סרטונים,  מוזמן לבקש בתגובות ואני יעלה XDDDD;
אבל רק  בגלל שאני נחמדה היום D
: |ראאאר | .
אאהאהאאה , והכי חשוב .
 תגובות אנשים , תגובות . 33>
כפרעלייכם *~*

 

נכתב על ידי , 1/8/2009 10:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





420
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™its^Olga^bitches אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™its^Olga^bitches ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)