לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט מקום לפרוק בו מחשבות



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

אילת 2009!!!!#$& בין החופשות הטובותתת D:


                                         

אחח איזו חופשה מדהימה (: ממש מהסרטים מה אני אגיד לכם..

אחרי שחיכיתי כל כך הרבה זמן לנסוע לאילת לנפוש לי ככה בכיף עם כל החברים שלי- סופסוף זה קרה ^^

מיום חמישי עד אתמול יום ראשון- 4 ימים של גן עדן חמדמד שכזה חחח

האמת היא שהציפיות שלי מהחופשה הזו לא היו גבוהות

כנראה שבגלל זה חזרתי משם כל כך שמחה

כי מה שקרה שם עלה בהרבה ממה שקיויתי שיקרה והיה פי מיליון יותר כיף ממה שחשבתי שיהיה.

 

מכל מה שעברנו שם, הגעתי לכמה מסקנות מעניינות.

כרגיל, מכל דבר שקורה אני מגעה למסקנות משלי-

חלק מובנות מאליהן ואנשים לא מבינים איך לא קלטתי אותם קודם

וחלק מובנות מאליהן שאני לא מבינה איך לא קלטתי אותם קודם.

ומסקנותי ומסקנות חבריי בנוגע אלייי מטיול זה הן: XD

1. אסור לי לנהוג! [זו כמובן מסקנה שחברים שלי הגיעו אליה]

למה? כי כשהגיע תורי לנהוג בסירת מנוע בספורט ימי- כמעט נתקעתי במספר אופנועי ים, קיאקים, אוניות, סירות מנוע, מצופים ואבובים. עצוב? מצחיק!

2. כל הבנים אותו דבר, גם אלו שאת בטוחה שהם שונים- הם פשוט לא.

חבר הכי טוב זה פשוט לא דבר שקיים אלא אם כן את גדלה איתו ומכירה אותו במשך שנים.

ואת זה למדתי בדרך הקשה.

3. שתי בנות בחדר אחד לבד גורם לשיגעון יתר XD

בצורה החיובית של העניין כמובן, כן?

אין כמו להיות עם החברה הכי טובה שלך בחדר לבד ולעשות שטויות- משחרר את הנפש מכל הבעיות שיש עליו.

 

עם כמה שגיליתי בחופשה הזו כמה דברים רעים ולא נעימים, גיליתי כל כך הרבה דברים מדהימים

דברים שפשוט עזרו לי לעבור את התקופה הזו, התקופה הלא כל כך טובה שהייתי נמצאת בה.

עכשיו אני יודעת שאני מסוגלת לעבור את שאר החיים שלי, לפחות עד סוף בצפר שזה רק עוד שנה אחת- בשקט.

ואני שמחה שזה ככה (: כי הגיע הזמן שזה מה שיקרה.

 

טוב לא באתי לכאן לספר לכם על תקופת חיי המשונה! העניין פה זה אילת לא? P:

אז ככה,

שייט מגניב ביותר עם כולם על ספינת מנוע מגניבה כזו ששטה לה בים ולעצור באמצע כדי לנסות 4 שעות לשבת על אבוב ענק כדי שיפילו אותך ובסוף גם לראות דולפינים ולהצטלם בלי סוף- זה כיף לא נורמלי D:

נסיעה בסירת מנוע בנהיגה עצמית כשכל אחד מנסה לעשות פעלולים במים וציורי קצף על הים ובדרך מנסים לא למות מלהיתקע באיזה אופנוע ים או לדרוס איזה 2 ילדים בקיאק- זה מגניב ומצחיק לגמרי XD

ישיבה בקייאק כשאין לך כוח בידיים ואתה נתקע באמצע הים אחרי שהתנגשת ב28 דברים שונים בים ומאשימים אותך כמובן ובסוף כשאתה מחליט לחזור למזח אתה פעמיים חוזר למזח הלא נכון ולא מצליח להסתובב- זה מצחיק עד עצב ;)

בקיצור, היה לי ממש ממש כיף ונהניתי מאודמאוד =] אין כמו חופשה עם החברים 3>

 

ובנימה אופטימית זו.. יש לי בשורה משמחת חחח

עכשיו גמאני ילדה גדולה XD

קיבלתי צו ראשון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DDDD:

אני ל17.1!! יש עוד מישהו לתאריך הזה אולי? P:

 

אה ומחר ט"ו באב.. יום האהבה וכל זה, אז רק שתדעו-

אני אוהבת אתכם!!! חחח D;

333>

תהנו עם בני ובנות הזוג שלכם ^^ ואם אתם רווקים ורווקות [אהמ כמוני ><"] אז תהנו גמאתם!! מי אמר שזה חג רק לזוגות?!                                                  

                                          

נכתב על ידי , 4/8/2009 18:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת שיודעת. [או שלא] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת שיודעת. [או שלא] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)