לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 336363628 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009


מ א ו כ ז ב ת .

לפעמים חלומות לא מתגשמים, הם נשארים בגדר חלום.

ביום שני בבית ספר שמעתי שיש מיונים למשלחת לארה"ב,

שפספסתי שנה שעברה וגם השנה כמעט פספסתי כי התחילה

ההרשמה הייתי בתאילנד.

אז אמא שלי כפרעליה התקשרה למנהל על המיונים ושיגעה

אותו שיקבל אותי להגיע למיונים למרות שלא מיליתי את הטפסים

והוא הסכים.

בסופו של דבר התברר שהוא הסכים שאני אבוא רק כדי שאמא

שלי תפסיק להציק לו, ככה שאני לא טסה לארה"ב למחנה קיץ

של חודש וכל המפגרים מההקבצה שלי טסים, זה כל כך מאכזב

שאין דברים כאלו .. גם זה הרס לי את הטיול השנתי,

וגם אני מבואסת כבר כמה ימים ופשוט לא מפסיקה לבכות.

המשלחת הזאת הייתה הדבר הכי קרוב לחלום האמריקאי שלי !!

מה לא עשיתי, איך שלא התחננתי לאבא שלי שיבקש לקחת שליחות

הוא לא רוצה וכך גם אמא שלי.

ככה שהחלום לטוס לגור בחו"ל התחלף לו במשלחת הזאת למחנה

קיץ של חודש בארה"ב, לחשוב על כל השווים שיכלו להיות שם,

על כל החלום הזה והכל משלמים לך אתה לא מוציא שקל,

הכל התנפץ לי בשנייה אחת לפני יומיים.

אין מאוכזבת ממני.

נכתב על ידי , 8/5/2009 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)