לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיסת פרטיות קטנה


עוד בלוג כזה, על החיים .

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

יומולדת למוצ'ע D:


יומולדת למוצ'ע D:

מוצ'ע שלי.. אני יודעת שזה באיחור,

אבל אני מבטיחה שלא שכחתי את היומולדת שלך.

17.5 זה תאריך חשוב שחובה לזכור P:

ואני מצטערת כל כך שהברכה באיחור!

אבל תני לי לכתוב לך אותה בכל מקרה!

את מדהימה, את חברה נפלאה ותומכת תמיד (:

אין ספק שאני לא מתחרטת על זה שהכרנו.

את אחת האנשים החשובים ביותר שהכרתי בחיים.

ואני באמת באמת באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך,

את מדהימה, ואני אוהבת אותך מאווודדד!

תזכרי תמיד שאני פה בשבילך,

מזל טוב מדהימה שלי!

 

היום היה מיצ"ב בלשון וביום ראשון היה מבחן משווה,

במבחן משווה הלך לי טוב וגם במיצ"ב (:

ביום חמישי יש מיצ"ב במתמטיקה ויש לי המון שיעורים למחר במתמטיקה שבכלל עדיין לא התחלתי להכין :(

לא יכול להיות שאני אספיק להכין אותם עד למחר אבל לא נורא כי היו לי רק יומיים להכין אותם..

היום עשו לנו בדיקה של משקל וגובה O:

אני 1.59 ושוקלת 49, והמשקל ככה בגלל שאני גבוהה.. אבל בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, אני אוהבת את הגובה שלי.

יש הרבה לחץ השבוע מבחינת הלימודים. אני מקווה שהכל יהיה בסדר (:

נכתב על ידי , 19/5/2009 14:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל"ג בעומר


רציתי ללכת לעשות ל"ג בעומר עם חברה שלי באור-עקיבא..

אבל בגלל שזה היה רחוק מדי מהבית שלי ולא היה מי שיחזיר אותי, העדפתי לא ללכת,

בסוף, בגלל שלא אציתי להישאר לבד בערב הזה התקשרתי לחברה שלי לשאול אם אפשר לעשות איתה ל"ג בעומר ..

מתברר שהיא ביטלה את המסיבה שהיא הייתה צריכה ללכת אליה אז בסוף אני באתי אליה,

אז אולי לא עשינו מדורה או על האש, אבל הכי חשוב שהיינו ביחד ונהנינו לא? [=

היא התחרפה שם לגמרי O_O''

לא נשארתי עד מאוחר, ב10 וחצי נשברתי וכמעט נרדמתי אז חזרתי הביתה,

אבל אני טיפוס שגם ככה לא אוהב מסיבות גדולות מדי כמו המסיבות של ל"ג בעומר.

אז אני חושבת שעשיתי נכון כשהלכתי אליה, כי היה לי כיף למרות הכל ^^

 

טוב.. אין מה כל כך לחפור על היום הזה אבל אני מקווה לתגובותD:

נכתב על ידי , 13/5/2009 19:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ספורט^^


היה לנו יום ספורט היוםD:

היה ממש כיף.

היה לנו משחקים של:

מחניים-בנות

כדורשת-בנות

כדורסל-בנים

כדורגל-בנים

מירוץ שליחים

קפיצה לרוחק

ריצת 60

אני השתתפתי ב3 המשחקים של מחניים.

במשחק הראשון נפסלתי ראשונה /: >> לא נורא, היה כיף להיות שבויהD:

במשחק השני החזקתי מעמד יותר זמןDD:

במשחק השלישי החזקתי מעמד הרבה זמןDDDDDDDDD:

ניצחנו בשני המשחקים הראשונים! ^^

אבל במשחק השלישי זה היה חצי הגמר שהגענו אליו והפסדנו נגד ח'3 :/

לא הגענו לגמר במחניים, אבל ידענו שנתנו את כל כוחנו. לפחות אני, אני חייבת להודות שכן התבאסתי להפסיד אבל לפחות השתתפתי ועשיתי מה שאני יכולה.

בגלל שהייתי שבוייה כל פעם הלכתי להביא את הכדור והוא תמיד נתקע עמוק בתוך העצים ><

אז הייתי צריכה להיכנס בין כל הענפים ונשרטתי, שמתי לב לזה רק אחריי שסיימנו את המשחק וזה עדיין קצת כואב, אבל רק שריטה? שטויות.

מה שבאמת היה כואב זה שבמשחק השלישי השבויה של ח'3 פגעה בי עם הכדור בראש ושמעו את הרעש נראה לי בכל הביצפרO:

וזה כאאאאאאאב נורא >< ברגע שזה קרה כולם צעקו- אווווו... וכמעט הלכתי מכות עם איזה ילד שעצבן אותיXD

אבל הייתי צריכה להתרכז במשחק ועזבתי אותו, עכשיו כבר לא כואב לי אבל זה כאב הרבה זמן~

בבוקר לפני שהכל התחיל, נורא חששתי מלהשתתף ביום הזה, אבל ידעתי שאם אני לא אשתתף לפחות במשחק אחד, אני אתחרט על זה כל החיים שלי.

ובסוף השתתפתי, ונורא נהניתי והשתתפתי בכל המשחקים של מחניים. ואני נורא שמחה שעשיתי את זה ושלא וויתרתי על זה.

אבל כששיחקנו בכדורשת אז השופטים רימו! הם לא ספרו נכון ולא העלו לנו בכלל נקודות, והם החליטו שהמשחק הסתיים 2 דקות לפני הזמן. ובגלל זה הפסדנו. וניצחנו מקום שני.

והכל קרה דווקא בגמר! הלך לנו כל כך טוב ובגלל המשחק הרמאי הזה כולנו התבאסנו וכעסנו .. :/

אבל נטע המחכנת של ח'4 הבטיחה לנו משחק חוזר, אז אמרנו תודה, אבל עדיין לא הבנתי אם ניצחנו מקום שני או לא.

בכל מקרה, הבנים ניצחו בחלק מהמשחקים שלהם ובחלק הם הפסידו. לא נראה לי שעלינו לגמר. אבל הם היו טובים מאוד ^^

בשאר המשחקים עדיין לא ברור לי מה קרה ^^' אז אני אתעדכן ואספר פה את התוצאות בבירור יותר.

 

נורא נהינתי היום, חבל שהיום ספורט הבא רק בשנה הבאה O:

3333333333333333333333333333333333>

נכתב על ידי , 11/5/2009 17:26  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmegumi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על megumi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)