לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש משהו באוויר ואת משערת שזהו חלק מהיופי של הסוף.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2011

מתחשק לי מתחשק לי מתחשק לי.


רק לפעמים, אני מדמיינת לעצמי איך זה להיות קצת שונה, קצת אחרת.

 

מתחשק לי לעשות משהו עם כל האהבה שלי למוזיקה, משהו אמיתי.

מתחשק לי להמשיך לרקוד ולרקוד בלי שהצבא הקרב ובא ימנע ממני להיות במסגרת של מחול.

מתחשק לי להיות אמיצה יותר ופחדנית פחות.

מתחשק לי לעשות כל מה שאני רוצה בלי לחשוב 291684 פעמים במי זה יפגע או מה יחשבו עלי או מה יקרה הלאה.

מתחשק לי לחזור לפיתוח קול ולהאמין לאנשים שאוהבים את הקול שלי.

מתחשק לי לתת לעצמי לאהוב ללא גבולות ובלי מעצורים.

מתחשק לי להתרחק מהמדינה הזו ומהתרבות כאן ולחיות באנגליה ליותר מחודש-חודשיים בכל פעם.

מתחשק לי להיות פחות ביקורתית ופרפקציוניסטית.

מתחשק לי לחיות בלי כל טראומות העבר ובלי כל החרדות.

מתחשק לי חזה גדול יותר, תחת קטן יותר ועוד כמה סנטימטרים לגובה.

מתחשק לי לברוח לאי בודד איתו ולהסיר את כל החומות והפחדים ולהיות רק מי שאני, בלי מסיכות.

מתחשק לי לדעת איך זה לחיות בלי צורך בטיפול פסיכולוגי צמוד.

מתחשק לי להחזיר אנשים חשובים מהעבר לחיים שלי.

מתחשק לי לגשת למבחן מבלי ללמוד אליו שבוע לפני כן.

מתחשק לי לצבוע את השיער ושיהיה לי שיער מתולתל.

מתחשק לי לאהוב את עצמי ולהעריך את מי שאני.

מתחשק לי להיות פחות ביישנית ויותר בעלת ביטחון עצמי, אפילו ביצ'ית.

מתחשק לי לקנות עוד נעלי עקב מבלי להרגיש אשמה שאני מרוקנת את חשבון הבנק שלי על שטויות.

מתחשק לי לדעת לעמוד על שלי ולהיות עקשנית יותר.

מתחשק לי להיות רגישה פחות ולא לקחת ללב.

מתחשק לי להיות יותר קנאית ורכושנית לדברים ולאנשים בחיי.

מתחשק לי להפגין רגשות מול אנשים מבלי להיות מובכת או מפוחדת.

מתחשק לי ללדת ארבעה ילדים ולאמץ שני כלבים.

 

אבל רק לפעמים.

 

מה לכם מתחשק להיות לפעמים, גם אם רק לזמן קצר?

נכתב על ידי , 18/2/2011 00:29  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלודיה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלודיה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)