לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כדי שלא יתחזו אלי

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

היום ה-5 | היום ה-6 ביחד :) | יומולדת למריו


   

היום ה-5

 

ציטוט 1 חחחח-

 

"הג'קוזי הזה פשוט מדהים" קפצה ליטל לג'קוזי.

"באמת מדהים, ותיראי איך האורות משתנים" צחקקה ליאן.

 

-

חשוב לציין שנראה לי שהולך לי קל :)

וכך גם אני מרגישה ...

-

היום ה-6

 

כמה ציטוטים והדעה שלי-

כל דיירי הבית התעוררו לשיר:right round.

לאון, ליאן וטום רקדו לצלילי המוסיקה.

"גם ככה אני סובל אותך כל היום, עכשיו עוף לי מהעיינים!" התעצבן גיא  על לאון.

"מה יש לך ממני? שאל אותו לאון.

"אתה פשוט מעצבן אותי" ענה לו גיא וחזר לישון.

 

קצת מעציב אותי איך שגיא התנהג אל לאון .. :(

למה הוא מוציא את העצבים שלו על ליאון !!??

 

-

"בלייר וליאן רוצות לעזור לי להכין ארוחת בוקר?" שאלה אותן קים.

"בשמחה" ענו שתיהן ביחד.

"אז מה את עובדת לבשל?"שאלה בלייר את קים.

"כן אני תמיד מבשלת לבן שלי."אמרה קים ונתקפה געגועים.

"רגע יש לך ילד?"התפלאה ליאן.

"כן. הוא בן שנתיים" ענתה.

"לא היה לך קשה לעזוב אותו? שאלה ליאן.

"ת'אמת? לא ממש אני והוא לא בקשר ממש טוב." אמרה קים.

"אם היה לי ילד בחיים לא הייתי משאירה אותו" אמרה ליאן והלכה משאירה את קים ובלייר המומות.

 

חחח אין לי מה להגיד .. :)

 

-

שרון היום הקריא לנו את המשימה :

 

"כולם לסלון!" קרא בקול ולכולם. שכולם התיישבו התחיל לקרוא.

"המשימה השבועית הראשונה שלכם:

בחלק הראשון תשלחו 2 מועמדים שאתם חושבים שהם מכירים אתכם הכי טוב.

את המתמודדים והשאלון תשלחו למייל הזה: [email protected]. עד 15.5.2009.

תמלאו את השאלון הזה:

שם:

2 המתמודדים:

את מי אני אוהב:

את מי אני פחות אוהב:

מי החבר/ה הכי טובים שלי פה:

 

אוקי שתי המתמודדים שיקבלו את מירב הקולות ימלאו שאלון כזה לגבי כמה מתמודדים אחרים.

 

-

חח חשוב לציין שיש מן פינה חדשה ברשימות שאנשים מאוהבים בי :)

יש שם כאלו אמיתיים וכאלו לא חעחעחע

סתם רציתי לדחוף עוד אנשים :)

-

ברכה למריו המעצבן שלא הגיב רק לי תגובה :(

התכוונתי בשורה האחרונה עוד לא מכירים אז הוספתי את החץ חעחעעח

-

אוהבת

למי שאין כוח לקרוא שפשוט יגיב סתם ...

נכתב על ידי , 13/5/2009 17:11  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאן מהאח הגדול ב-21/5/2009 16:37




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאן מהאח הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאן מהאח הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)