לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כדי שלא יתחזו אלי

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

תוצאות ההדחה D: | אהבה חדשה


  

היי חברים .. D:

ממזמן לא עדכנתי ....

חחח כי לא הופעתי בפוסטים .. !!

אממ היום היה הדחה ..

ואני ממש מבואסת כי יש כמה שהתחברתי אליהם והם הודחו היום ,

כמו : אנבת' , ורויטל :(

עצוב לי שהם כבר לא בבית .. מרגישים שיש משהו חסר :(

אני מופיעה:

 

"לין." קראה ליאן והתיישבה על אחת ממיטות השיזוף.

"מה?"ענתה לין והתיישבה גם היא.

"נ!?" שאלה בתהרגשות."מה נו!?" שאלה לין כלא מבינה.

"את מחבבת מישהו?" שאלה ליאן וחייכה.

 

"בואי לבריכה.." אמרה בלייר ומשכה את ליטל.

"לא בא לי." אמרה ליטל והלכה לליאן.

"טוב בי" נישקה לה בלחי ויצאה לחצר גם היא.

"תגיד את מי אתה מחבב?" שאל עדן את גיא.

"את.." התחיל."מי?" הפסיק אותו באמצע.

"את  טיילור." גמר והסתכל עליה."ואתה?" שאל את עדן.

"את..אני לא יודע את נטלי או את ליאן או את.." התחיל להגיד.

"חח לא החלטתי אהה" אמר גיא ויצא לבריכה גם הוא.

"בואו" אמר עדן ודחף אותו לתוך המים.

"הי!" צעק עליו גיא ויצא מהמים.

 

האמת לא הבנתי למי הוא מדבר >< כי הוא מדבר לגיא .. אבל אומר או את D: חחח

יש לי חבר חדש D: !!!

אממ עדן :)

שהקדיש לי פוסט שלם !!

חחח

ככה  התלבשתי היום :

* 577810 *

קרדיט לבלוג לנוער

נכתב על ידי , 28/5/2009 11:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאן מהאח הגדול ב-31/5/2009 18:48




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאן מהאח הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאן מהאח הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)