לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כדי שלא יתחזו אלי

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

יום 21 D:


 

היום לבשתי את זה :

* 577810 *

קרדיט לבלוג לנוער

"בוקר טוב כולם" אמרו בלייר ורעות.

"רוצים נתחיל את הבוקר עם אמת או חובה?"הציע רמה.

"יאללה אני מתחיל"אמר עומר.

"לין אני שואל אותך,את או חובה?

"חובה"

"חובה עלייך לנשק את הבן שאת חושבת שהוא הכי יפה בבית"אמר.

"וואיי..זה לא נעים לי"השפילה לין את ראשה.

"חובה זאת חובה"חייך עומר.

"טוב" אמרה לין וניגשה לנשק את עדן.

"טוב די"אמרה ליאן בכעס.

"די מאמי, את יודעת שאני אוהב אותך"חייך אליה עדן ונישק אותה.

"יאלה תורי,רעות אמת או חובה?" שאלה לין.

"חובה" חייכה לעברה רעות.

"חובה עלייך לנשק את שני הבנים שאת הכי מחבבת"אמרה.

"אוקי" אמרה רעות וניגשה לנשק את שי וגיא.

"וואוו"אמרו שי וגיא וחייכו לרעות.

"בלייר אני שואלת אותך, אמת או חובה ?" שאלה רעות.

"אמת" ענתה בלייר.

"אמת שאת מחבבת את עומר יותר מכל דייר אחר בבית?" שאלה רעות.

"כן" הסמיקה בלייר ועומר חייך.

"תורי, לאון אמת או חובה?" שאלה את לאון.

"אמת" ענה וחייך.

"אמת שאתה לא "מחבב" את גיא בגלל שהוא הומופוב?" שאלה.

"ממ..כן" אמר והשפיל את ראשו.

"טוב אם אתה אומר" אמר גיא.

"ליטל אמת או חובה?" שאל לאון את ליטל.

"חובה" ענתה ליטל.

"חובה עלייך לנשק אחד מדיירי הבית לא כולל את מריו" חייך לאון.

"בסדר" אמרה ליטל וקמה לנשק את מריו.

"איזה כיף לי" צחק רמה כשניגמרה הנשיקה.

"אי..היא שלי" אמר מריו ונישק את ליטל.

"בואו נמשיך המשחק" אמרו טיילור ובלייר ביחד וניסו לעצור את ליטל ומריו.

"טוב, טוב" צחקה ליטל. "אני שואלת את גיא אמת או חובה?"

"חובה" ענה לה גיא.

"חובה עלייך את הבת שאתה הכי מחבבת בבית" אמרה.

"ואם יש כמה?" שאל גיא.

"אז תנשק אותן " צחקה  ליטל.

"אוקי," אמר גיא ונישק את טיילור ורעות.

"ליאן אמת או חובה?" שאל. " אמת " ענתה ליאן.

"אמת שבתחילת המשחק לא אהבת את עדן?" שאל.

"לא אהבתי אותו אבל עכשיו אני מטורפת עליו" חייכה ליאן והיא ועדן התנשקו.

"עכשיו אני שואלת את עומר, אמת או חובה?" שאלה ליאן.

"חובה" ענה עומר. "חובה עלייך לנשק את הבת שאתה הכי מחבב" חייכה לעברו

"טוב" אמר ונישק את לין.

"הוופפה" נישמעו קריאות מדיירי הבית.

"חח..טוב אני שואל את מריו, אמת או חובה? " חובה" ענה מריו.

"חובה עלייך לרוץ מסביב לבריכה פעמיים כשאתה צועק אני אפס" צחק עומר.

"אתה תשלם על זה אמר מריו והלך לעשות את חובתו. כל דיירי הבית צחקו מהמחזה המרהיב.

"יאללה שי אמת או חובה?" שאל מריו כשסיים את משימתו.

"אמת" ענה. " אמת שאתה מאוהב ברעות?" שאל.

"כן, זה נכון" הסמיק שי וגם רעות.

"טוב, טום , אמת או חובה? "

"חובה" ענה טום.

"חובה עלייך לנשק את הבת שאתה הכי מחבב " נתן שי את החובה. "אוקי" אמר ונישק את היילי.

"רמה אמת או חובה?" שאל טום את רמה. " אמת" ענה.

" אמת שלא חזרת לישראל מארצות-הברית רק בגלל התוכנית?" שאל.

"נכון " צחק רמה.

"טוב תורי, עדן אמת או חובה?" שאל אותו רמה. "חובה" ענה עדן.

"חובה עלייך להתנשק 5 ד'ק בלי הפסקה עם ליאן" חייך רמה"

"תודה" צחק עדן ונישק את ליאן, כל הדיירים ניסו לעצור אותם כשכבר עברו יותר מ-5 ד'ק.

"טוב נסיים" צחקה ליאן.

אהבה הולכת וגוברת בבית D:

 

* רעות - שי וגיא ><

*שי- רעות

גיא-טיילור ורעות . *עדן- אני

*לין - עומר

*טום- היילי

*בלייר- עומר

*עומר-לין

וצמד המאוהבים המושלם D:

מריו (או רומיאו) וליטלוש =]

 

נכתב על ידי , 2/6/2009 20:46  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאן מהאח הגדול ב-6/6/2009 09:36




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאן מהאח הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאן מהאח הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)