לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כדי שלא יתחזו אלי

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

עדן הודח :(


עדן הודח :( .. עד שהצליח לי במשהו הוא פרש..

וזה עוד יותר מעציב אותי .
מה לא היה לו טוב איתי ?
הוא לא אהב אותי ורצה להיפרד ממני ?

"ערב טוב דיירים יקרים."אמרה האחות הגדולה וכל הדיירים התאספו בסלון.

"אני מאוכזבת ממספר התגובות ביומים. אבל לא נורא! מקווה שתשקיעו יותר.

הייתה הדחה מאוד צמודה.אבל בסוף ארבעת  המודחים הם:גיא,טום והיילי שהודחו וגם לא היו פעילים." סיימה האחות הגדולה

"ועדן שפרש בגלל סיבות אישיות, עדן והמודחים מוזמנים להיפרד מכולם בתגובות."

"יש לכם דקה אחת לצאת מבית האח הגדול."אמרה האחות הגדולה.

"ערב טוב" סיימה וקולה נעלם.

"אוףף" לחשה היילי ונפרדה מכולם."ביי" נפנף עליה לאון..

"לא.." צעקה ליאן וחיבקה את עדן."זה בסדר, אנחנו ניפגש גם אחר-כך" הוא אמר ונישק אותה.

"אני אוהב אותך"אמר עדן ויצא גם הוא מבית האח הגדול.

"ביי, אחי" נפרד גיא מצ'אד ומכולם." אני יתגעגע היה נורא כיף!" צעק ונופף לכולם..

"אוף ידעתי שזה יקרה מיתשהו." אמר טום וחיבק את כולם."ביי" חייכה עליו סלינה וחיבקה אותו,"ביי" קראו שירן והילארי ביחד.

"ביי, נתגעגע" צעקו הדיירים הנוכחים בבית.

אוף :( גם הדחה .. וגם עדן פרש.. :(
תנחמו אותי ..

וואי wii איזה מגניב בואי את הזה עם הרגלים" אמרה ליאן,"חח כן, זה מגניב" אמרה לין," זה בסדר." נאנה ליאן.

"אז למה בא לך לעשות את זה נעשה משהו אחר." ענתה לה לין,"חח זה מוריד קלוריות" צחקה ליאן והתחילה לשחק.

"אוי טיפשה שלי!" חיבקה אותה לין והתחילה לדגדג את ליאן."דיי, חח נו.... זה מדגדג... חח" התפתלה ליאן תוך כדי משחק.

"אז?? תרידי ואני יפסיק." צחקה לין,"טוב.." אמרה וירדה.." חחחח, טורי!" צחקה לין ועלתה על המכשיר.

"חח לא פייר" צחקה ליאן והפריע ללין לשחק.

 

לין .. את חברה נפלאה .. באמת !! רק זה לא יפה להפריע לאנשים לשחק חח

המשימה:

אוקי כאן יש לכם רשימה של פיקסלים לכל אחד יש זכות לבחור אחד בלבד!

מאחורי כל פיקסל יש סכום כסף, או מתנות או דברים שווים אחרים. (יענו תחרות מאחורי הפיקסלים!? כמה פשוט נכון?)

מי שלא שולח מוריד 100 ש"ח מהתקציב.

אז בהצלחה.לשלוח בחדר האחות הגדולה( יופיע תפוס או משהו ליד משהו שכבר ברחו)

אני בחרתי את 6:

תנחמו אותי :(

נכתב על ידי , 18/6/2009 19:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/7/2009 08:14




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאן מהאח הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאן מהאח הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)