לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נעים בחוץ


פשוט.בלי הקדמה מיותרת. שיהיה בכיף (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

הרגע ההוא.


העיינים פקוחות.

אני בהופעה.

מוקפת בחברים שלי ובאנשים שאני לא מכירה.

הרצפה מלאה בבקבוקי בירה שלאנשים נמאס להחזיק.

מכונות עשן מגבילות את הראות.

המוזיקה מדהימה.

לרגע,כמו יוצאת מגופי,מתבוננת מהצד.

החברים שלי מאושרים.

אנחנו משתטים ביחד.

אנחנו אוהבים.

מתחמקים מבקבוקי הבירה ונהנים מהמוזיקה.

בין כל האנשים אני מבחינה בך.

מחייך ומנופך לי בשלום ביישני,אתה מחזיר אותי לגופי.

החמימות במבט שלך מציפה אותי. 

אני מנווטת בין ההמונים ומגיעה אלייך.

לפתע קבוצת אנשים גורמת לך להיעלם.

אני מושיטה את ידי לכיוונך ואתה מושך אותי אלייך,כמה ראוי מצדך.

אתה אומר הייי,לפי תנועות שפתייך.אני מחזירה בהיי.

אתה מנשק אותי ועיניי נעצמות.

זו כבר לא חוויה חוץ גופית,אני לא מתבוננת.

כמו חולמת,כאילו הכל פיקציונאלי.

אני מפחדת בתוך תוכי,שמא זה באמת חלום.

אוזרת אומץ ופותחת עיניים.

העיניים פקוחות.

אני בהופעה.

מוקפת בחברים שלי ובאנשים שאני לא מכירה.

הרצפה מלאה בבקבוקי בירה שלאנשים נמאס להחזיק.

מכונות עשן מגבילות את הראות.

המוזיקה מדהימה.

אני לא חולמת.אתה פה.החברים פה.כולנו פה.

אנחנו מצטרפים לחברים וממשיכים בשלנו.

בחיים.באהבה.בהנאה.בחברות.

ברגע הזה אני יודעת.טוב לנו.בביחד שלנו.שלי ושלך. ושל כולנו.

 

מקווה שאהבתם.אשמח לתגובות.

שיר לשירה.

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי שיר לשירה , 27/7/2009 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  שיר לשירה

בת: 32

תמונה




559

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר לשירה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר לשירה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)