לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Where is garden of Eden




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

הגונב מגנב פטור, לא?


גנבו ממני, את הזמן, את המרחב, את הימים.

גנבו לי את הלב ואת הנשימה

הייתי רוצה להיות דובון אכפת לי, לשכב לי על צמר גפן לבן (מתוק), לקפץ בין עננים

להשקיף מלמעלה ולחייך

לדלג משנה לשנה ובחזרה

ללכת קצת אחורה ולחבק את אלו שנעלמו

נעלמו מזמן שנראה כמו אתמול או נעלמו אתמול שנראה מזמן

זה כ"כ חסר לי החיבוק הזה, העוצמה הזו שנוצרת מהחיבוק הזה

זה חסר לי המון, בכל יום, כמעט בכל רגע שעובר

בכל רגע שאני נושמת (למעט הפעמים שאני רואה אותך, הרגע שבו נעתקת נשימתי)

גנבו אותי מעצמי

בעבר הייתי אחרת, טובה יותר

גנבו ממני את היופי, את התקווה, את הרצון

השנים גנבו ממני הכל, שחקו את נישמתי

אולי אגנוב את הכל בחזרה

אליי, בשבילי, למעני!

אולי...

אולי אגנוב בחזרה!

הרי הגונב מגנב פטור, לא? 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 5/5/2009 15:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Garden Of Eden

מין: נקבה

תמונה




451
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGarden Of Eden אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Garden Of Eden ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)