לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Where is garden of Eden




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

מה אני פנסיון לכלבים?


שימו לב: אני לא מתכוונת לפגוע באף אחד בקטע הבא, פשוט כתבתי את זה כשהייתי נורא עצבנית אחרי הפגישה הזו.

גברים-סליחה מראש!!!

הכל היה טוב ויפה, באמת מזמן לא יצאתי עם בחורים (מרצון).

הכרתי אותו בחתונה של חברים, הוא נשמע בחור טוב ורציני, הוא נראה בסדר לא יותרמזה אבל עזבו את המראה החיצוני, מה שאני מחפשת לא קיים במציאות (או יותר נכון כאן בישראל ביומיום) אלא בטלנובלות. אבל שטויות אני מתפשרת!

ובאמת מזמן לא הרגשתי ככה רצון להפתח ובאמת לנסות (להתפשר, העיקר שיהיה בחור טוב).

אבל לא, הוא היה חייב להרוס...

מה אני פנסיון? אז מה אם אתה גר בחיפה ואז מה אם אתה מאוד מאוד עייף אז מה אם שילמת עליי ביציאה.

גם אם תבטיח מיליון פעם שלא תיגע בי וגם אם לא, אני לא מוטל עלוב שבאים לישון בו עם אופציה לסקס. ממש לא!

לא בבית סיפרי ואם יש בחורות שמסכימות לזה, לבריאות! אני לא כזאת.

אתה תעלה אליי הביתה, לפנסיון, כשאני אהיה מוכנה!

בסה"כ פגישה שניה!!! למה כבר אני צריכה לספק לך, כן לך- "גבר" את שירותיי? אכסנה וטיפול ממש מכס ומע"מ.(כץ וגרג'ובה)

אני צריכה ריבית על עוגמת הנפש שנגרמה לי!

טוב, אני חייבת לברוח מפה, מהכלא (מהעבודה) וללכת למקלט שלי (מאי סוויט הום).

מחר אמשיך את הסיפור...

המשך בקרוב...

חיכיתם להמשך אז הנה זה בא:

אני לא מבינה אתכם הגברים, אתם כאלה טיפשים, הרי אם היית עולה אליי כל הקסם היה נעלם

וכבר הייתי רוצה שתלך ושלא תחזור יותר ולא לראות אותך יותר לעולם

כי ברגע שבפגישה השניה (כאשר בפגישה הראשונה הקדשת לי כולה שעה כדי לצאת ידי חובה כדי שבפעם הבאה אני כבר

 אכנס איתך למיטה-טיפש!) אתה כבר רוצה להכניס אותי למיטה (ועוד למיטה שלי??!!) איך אני יכולה לרצות אותך אחרי זה?

תבין, אתה בסה"כ אחד שבמקרה נתקל בחיי והחלטתי כן לנסות כי כל גבר נראה בעניי (אני לא משמיצה-זה פשוט מנסיון!

אה... וזה לא לבעלי לב חלש...) שרוט, גמד, דפוק, מכוער, פוזל, מפגר וכו' (ויש הרבה כו') אז אני עוד מתפשרת ואומרת טוב, הוא נמוך, לא נורא! הוא נראה בסדר, לא יפה כ"כ אבל בסדר. הוא בחור טוב...

אז עד שאני מתפשרת כי נראה לי שסופסופ מצאתי בחור טוב, שלא נראה שהוא רוצה רק דבר אחד, אז גם את זה אתה הורס? כאילו רבאק פגישה שניה.

אז אני אפתח פנסיון לגברים ויאללה בואו לחגוג!

ויתרתי על ערב מחיי כדי לבלות איתך, והיית חייב להרוס ולשאול, אפילו לא הספקת לשאול פשוט ידעתי מה אתה עומד להגיד:

אמרת: "אני עייף ואם אני אבטיח לך שאני לא אגע....?"

ופה כבר קטעתי אותך ב: "לא לא לא לא ממש לא! זה ממש לא לעניין מה ששאלת"

וכשקיוויתי שתגיד טוב, את צודקת אתה עונה לי "מה לא לעניין, הפתעת אותי עם התשובה שלך"

יופי, אני ממש תיבת הפתעות, הפתעתי אותך, באמת יופי, חוצפן!

ועוד הוא נותן לי נשיקה על הלחי (של יאללה עופי לי מהאוטו) אחרי שכל הערב הוא מרח על פניי קרם חדש בשם רוק מהפה המגעיל שלו (חרמן שיש לו חוסר...), חצוף ונתן לי ללכת בהרגשה של, אני אשמה, כאילו אמרתי משהו לא בסדר או עשיתי משהו לא טוב.

לא ממש לא! פעם זה היה ככה אבל מאז שהבן-זו... האחרון בגד בי, אחרי שנתתי לו הכל! פתחתי לו את ביתי, את ליבי, את גופי והוא העז לדרוך עליי ולזרוק את כל זה לפח ולבגוד בי, אז קיבינימט, תלך ואל תחזור - בסוף כולם יודעים שאני אחת למיליון וכמוני אין. גם אתה גם הבוגד.

גמד חוצפן!!!

מי בכלל רצה אותו? איכס!!!

 

כיום: חודשיים אחרי, אני בדיעה שהבחור הזה לא שווה שאכתוב עליו אפילו מילה אחת אבל רציתי לשתף אתכם בחוויה אחת מבין הרבה חוויות דומות שעברתי בחיים לצערי, בחיפוש אחר האהבה והאושר שלי.

 

 

 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 10/5/2009 16:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Garden Of Eden

מין: נקבה

תמונה




451
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGarden Of Eden אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Garden Of Eden ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)