לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Where is garden of Eden




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

אמא שלי


אין! אמא שלי היא האמא הכי טובה בעולם!

היא כזאת יפה וחמודה והחיוך שלה מאיר את העולם

כשהיא צוחקת היא סוחפת אותי אל מקום אחר, מקום טוב

אולי זה מזכיר לי את הילדות, את התמימות.

אמא שלי מלאה ביציבות, בביטחון, באושר, בחיבוקים

ומכל זה היא נותנת לי בשפע רב

כי אמא שלי היא האמא הכי טובה בעולם!

היא מוותרת על הכל כדי שיהיה לי מקום נוח ונעים לחזור אליו - בית

היא מוציאה מהפה שלה כדי שיהיה לי מה לאכול

היא מסתירה דמעות כדי שלא אתעצב

היא אוהבת אותי כמו שבחיים לא יאהבו אותי

זו אהבה שבה רק נותנים ונותנים ללא מטרה לקבל בחזרה

היא נותנת לי את הלב מכל הלב

כי אמא שלי היא האמא הכי טובה בעולם!

אמא שלי, אהובה שלי, יפה שלי, אם כל המלכות!!!

היא הכל בשבילי!

היא בן-אדם כ"כ טוב כ"כ נדיר שלא מוצאים אנשים כאלה היום.

בזכותה אני בן-אדם טוב.

נשמה שלי...

אמא שלי, היית האמא הכי טובה בעולם!

לא הייתי מחליפה אותך בשום אמא אחרת.

הלוואי והיית פה איתי, יפה שלי

הייתי נותנת לך את חיי!

אני כ"כ מתגעגעת אלייך

לחיבוק שלך  

לפינוק שלך, לקול שלך

לשמי היוצא מפיך המתוק...

אנשים אומרים שאני יפה, הם לא מבינים שזה בגללך, לא בגללי!

היית הכי יפה.

אמא, אני אוהבת אותך.

את נצורה אצלי בלב

3 וחצי שנים בלעדייך...

נכתב על ידי Garden Of Eden , 14/5/2009 13:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה, איפה את?


אהבה? איפה את?

למה את לא כאן לכסות את גופי בלילות?

בואי אליי בכדי שאוכל להרוות את צימאוני בך,

תסעירי את נימיי נשמתי כדי שאוכל לנשום דרכך.

למה רחוקה את כ"כ ממני?

בואי כי רוחי נאלמת

בואי כי ליבי עמד מלכת

בואי כי גופי עייף

בואי כי הגיע הזמן!

הציתי בי אש..

אהבה, אהבה, אהבה, מה יהיה איתך?

למה ממאנת את לבא?

אם מבקשת את שאתחנן בפנייך, הרי שאתחנן,

רוצה שאפול על ברכיי, אפול עד יכאבו עצמותיי.

בואי אליי אהבה, בואי.

בודדה אני פגועה וכואבת.

אם תגיעי בקרוב מבטיחה אני להשתמש בכל חושיי כדי לחיות בך ולהחיות אותך בכל רגע.

חושיי יסערו בך ותופתעי לגלות כמה עוצמה יש בי לעשות זאת!

אהבה? את כאן?

 

 

 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 14/5/2009 10:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגלעד שליט היקר...


גלעד, אתה יודע, כשתגיע לכאן ותראה את כולנו שמחים לקראתך

ומכולנו תבחר לרוץ ישר אל זרועות אמך

תדע שכולנו אחיך, כולנו אחיותך

אתה שלנו, שייך לכולנו.

גלעד אתה החצי השני שלו אנו כאן מחכים בקוצר רוח כדי להיהפך לשלם, איתך, למענך!

כי הגיעה השעה.

היונה הלבנה כבר כאן מחכה לך ובפיה זר של עליי זית להכתיר על ראשך.

 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 14/5/2009 10:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה שלי...


אהבה שלי, אוצר חיי.

כל קיומי סוגד לך

מצאתי אותך ואתה נמצא כאן ומחייה כל דקה ריקה בשעון ימיי

ונותן לחלומות שלי תקוה בכל לילה עוד לפני הרגע שבו נעצמות עניי ובו ברגע מתעצמות תפילותיי:

שלא תהיה עוד חלום חיי אלא שתהפך להיות חלק אמיתי מחיי-

אתן לך אותם, אם צריך אגן עליך בכל גופי נפשי ונשמתי!

חיי שלי שלך הם.

הלעולמים לא תוכל לאהבני?

האם חסרת כל אני בעינייך? ללא חן? ללא שמחה?

אהוב שלי, יפה שלי,

עשה אותי שלך!

נכתב על ידי Garden Of Eden , 14/5/2009 10:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אני פנסיון לכלבים?


שימו לב: אני לא מתכוונת לפגוע באף אחד בקטע הבא, פשוט כתבתי את זה כשהייתי נורא עצבנית אחרי הפגישה הזו.

גברים-סליחה מראש!!!

הכל היה טוב ויפה, באמת מזמן לא יצאתי עם בחורים (מרצון).

הכרתי אותו בחתונה של חברים, הוא נשמע בחור טוב ורציני, הוא נראה בסדר לא יותרמזה אבל עזבו את המראה החיצוני, מה שאני מחפשת לא קיים במציאות (או יותר נכון כאן בישראל ביומיום) אלא בטלנובלות. אבל שטויות אני מתפשרת!

ובאמת מזמן לא הרגשתי ככה רצון להפתח ובאמת לנסות (להתפשר, העיקר שיהיה בחור טוב).

אבל לא, הוא היה חייב להרוס...

מה אני פנסיון? אז מה אם אתה גר בחיפה ואז מה אם אתה מאוד מאוד עייף אז מה אם שילמת עליי ביציאה.

גם אם תבטיח מיליון פעם שלא תיגע בי וגם אם לא, אני לא מוטל עלוב שבאים לישון בו עם אופציה לסקס. ממש לא!

לא בבית סיפרי ואם יש בחורות שמסכימות לזה, לבריאות! אני לא כזאת.

אתה תעלה אליי הביתה, לפנסיון, כשאני אהיה מוכנה!

בסה"כ פגישה שניה!!! למה כבר אני צריכה לספק לך, כן לך- "גבר" את שירותיי? אכסנה וטיפול ממש מכס ומע"מ.(כץ וגרג'ובה)

אני צריכה ריבית על עוגמת הנפש שנגרמה לי!

טוב, אני חייבת לברוח מפה, מהכלא (מהעבודה) וללכת למקלט שלי (מאי סוויט הום).

מחר אמשיך את הסיפור...

המשך בקרוב...

חיכיתם להמשך אז הנה זה בא:

אני לא מבינה אתכם הגברים, אתם כאלה טיפשים, הרי אם היית עולה אליי כל הקסם היה נעלם

וכבר הייתי רוצה שתלך ושלא תחזור יותר ולא לראות אותך יותר לעולם

כי ברגע שבפגישה השניה (כאשר בפגישה הראשונה הקדשת לי כולה שעה כדי לצאת ידי חובה כדי שבפעם הבאה אני כבר

 אכנס איתך למיטה-טיפש!) אתה כבר רוצה להכניס אותי למיטה (ועוד למיטה שלי??!!) איך אני יכולה לרצות אותך אחרי זה?

תבין, אתה בסה"כ אחד שבמקרה נתקל בחיי והחלטתי כן לנסות כי כל גבר נראה בעניי (אני לא משמיצה-זה פשוט מנסיון!

אה... וזה לא לבעלי לב חלש...) שרוט, גמד, דפוק, מכוער, פוזל, מפגר וכו' (ויש הרבה כו') אז אני עוד מתפשרת ואומרת טוב, הוא נמוך, לא נורא! הוא נראה בסדר, לא יפה כ"כ אבל בסדר. הוא בחור טוב...

אז עד שאני מתפשרת כי נראה לי שסופסופ מצאתי בחור טוב, שלא נראה שהוא רוצה רק דבר אחד, אז גם את זה אתה הורס? כאילו רבאק פגישה שניה.

אז אני אפתח פנסיון לגברים ויאללה בואו לחגוג!

ויתרתי על ערב מחיי כדי לבלות איתך, והיית חייב להרוס ולשאול, אפילו לא הספקת לשאול פשוט ידעתי מה אתה עומד להגיד:

אמרת: "אני עייף ואם אני אבטיח לך שאני לא אגע....?"

ופה כבר קטעתי אותך ב: "לא לא לא לא ממש לא! זה ממש לא לעניין מה ששאלת"

וכשקיוויתי שתגיד טוב, את צודקת אתה עונה לי "מה לא לעניין, הפתעת אותי עם התשובה שלך"

יופי, אני ממש תיבת הפתעות, הפתעתי אותך, באמת יופי, חוצפן!

ועוד הוא נותן לי נשיקה על הלחי (של יאללה עופי לי מהאוטו) אחרי שכל הערב הוא מרח על פניי קרם חדש בשם רוק מהפה המגעיל שלו (חרמן שיש לו חוסר...), חצוף ונתן לי ללכת בהרגשה של, אני אשמה, כאילו אמרתי משהו לא בסדר או עשיתי משהו לא טוב.

לא ממש לא! פעם זה היה ככה אבל מאז שהבן-זו... האחרון בגד בי, אחרי שנתתי לו הכל! פתחתי לו את ביתי, את ליבי, את גופי והוא העז לדרוך עליי ולזרוק את כל זה לפח ולבגוד בי, אז קיבינימט, תלך ואל תחזור - בסוף כולם יודעים שאני אחת למיליון וכמוני אין. גם אתה גם הבוגד.

גמד חוצפן!!!

מי בכלל רצה אותו? איכס!!!

 

כיום: חודשיים אחרי, אני בדיעה שהבחור הזה לא שווה שאכתוב עליו אפילו מילה אחת אבל רציתי לשתף אתכם בחוויה אחת מבין הרבה חוויות דומות שעברתי בחיים לצערי, בחיפוש אחר האהבה והאושר שלי.

 

 

 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 10/5/2009 16:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצילו!!!


כל הזמן, דיבורים, דיבורים, דיבורים, דיבורים!

כל היום מדברים לי כאן על הראש, די, די , די לדבר!

לא נגמרות לכם המילים????!!

נמאס לי לשמוע אתכם כבר, בא לי להקיא.

אני לא מבינה כמה אפשר לדבר?

גם אני מדברת, לא ברמה כזאת אמנם.

אבל אתם פה, כמה אפשר לדבר ועוד ברמת מגה-פון

כואבות לי האזניים והראש!

הצילו!

נראה לי בעתיד אני אסע לאיזה מנזר שתקנים רק לא לשמוע דיבורים יותר!

הם יותר גרועים מנשים (הגברים הזקנים האלה!)

לפחות נשים מדברות על נושאים מעניינים אבל אתם משעממים אותי.

 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 10/5/2009 16:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגונב מגנב פטור, לא?


גנבו ממני, את הזמן, את המרחב, את הימים.

גנבו לי את הלב ואת הנשימה

הייתי רוצה להיות דובון אכפת לי, לשכב לי על צמר גפן לבן (מתוק), לקפץ בין עננים

להשקיף מלמעלה ולחייך

לדלג משנה לשנה ובחזרה

ללכת קצת אחורה ולחבק את אלו שנעלמו

נעלמו מזמן שנראה כמו אתמול או נעלמו אתמול שנראה מזמן

זה כ"כ חסר לי החיבוק הזה, העוצמה הזו שנוצרת מהחיבוק הזה

זה חסר לי המון, בכל יום, כמעט בכל רגע שעובר

בכל רגע שאני נושמת (למעט הפעמים שאני רואה אותך, הרגע שבו נעתקת נשימתי)

גנבו אותי מעצמי

בעבר הייתי אחרת, טובה יותר

גנבו ממני את היופי, את התקווה, את הרצון

השנים גנבו ממני הכל, שחקו את נישמתי

אולי אגנוב את הכל בחזרה

אליי, בשבילי, למעני!

אולי...

אולי אגנוב בחזרה!

הרי הגונב מגנב פטור, לא? 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 5/5/2009 15:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף למה אני צריכה לסבול אתכם? כי אני נראית טוב?


הצילו

יושב מולי גבר שכל מילה שניה שיוצאת לו מהפה גסה.

אלוהים, תהיה חתיך, בראד פיט למשל או משהו בסגנון. אתה יודע מה אל תהיה חתיך תהיה צעיר!!!!!! אתה זקן בן 8000 בערך

זה מגעיל, אתה מדכא אותי מינית לעוד 10 שנים. תעוף מפה ותזיל ריר על משהי בגילך! לא כיף לי כרגע.

 

נכתב על ידי Garden Of Eden , 5/5/2009 13:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Garden Of Eden

מין: נקבה

תמונה




451
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGarden Of Eden אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Garden Of Eden ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)