לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם כמו מנעול . תמיד יש מי שמסתכל מהצד



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 388646367 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

עד כמה אני באמת בלונדינית D:


[X ] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת. 

[ ] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

[ X ] רצת לתוך דלת זכוכית. -אצל שילו XDD

[  ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע. 

 (X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק. -הרבה פעמים D: 

 [ ] רצת לתוך עץ שיח.

 [ X] ידעת שזה אפשרי ללק את המרפק שלך.

 [X] ניסית ללק את המרפק שלך.

 [X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.

[X] ניסית לשיר אותם.

 [ X] אכלת משו שלא נועד לאכילה. -את הפלפולים האלה בזרובה D:

[ ] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.  

  [ X] נחנקת מהיריקה של עצמך.

[X] ראית סרט ולא הבנת שום דבר.-סיילנט היל אבל אחרי זה הבנתי

 [ X] תפסת בטעות מישו על חם.

 [ ] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לך לאף.

[ ] תפסת את עצמך מזיל ריר. 

[X] היית חצי רדומה בשיעור. -לא חצי רדומה נירדמתי בשיעור

[X] את/ה מצחיק/ה. -בכמה מהרגעים , כן D:

[ X] זרקת על מישו אוכל כי הוא עיצבן אותך-הרבה, בטיול שנתי, בקולנוע, הרבה D:

 [X] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

  [X ] נתת יד למישו שאת/ה לא מכיר/ה. -בטעות ? *מסמיק*

 [ X ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.- ועד עכשיו אנילא בינה מהזה

 [X] את משתמשת באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.

[  ] אכלת חרק.

[] את מדברת לעצמך.

[ X] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שאמרו לך.

[ X] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

 [X] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך. -חחחחח XD

 

יאיי .. אני באאמת בלונדינית D:

20 איקסים 33>

נכתב על ידי , 9/11/2009 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפשר להעביר את הזמן אחורה ?אם כן תגידו : )


 

לא עדכנתי הרבה זמן. אין כח .אין חשק .ובכן כמו שמזג האוויר השתנה גם תחשובותי ורגשותיי לגבי אנשים.

ירדן אני אוהבת אותך ♥ (אין כח לפרט כמה אתה חשוב לי וכו' וכו' :)  )

 


אני רוצה להתחיל לחיות בתור אדם אחר אבל עם כל הניסיון שלי , אפשר ?ה' , אפשר ? בבקשה : \

 


באת עד אלי

ונשקת לשפתיי לא נאמרה

אף מילה ביניו

כ=ל גופי רעד לא ידעתי

מהו אושר עד שנפגשנו שנינו

ממש כמו סערה

הופעת לי באמצע יום בהיר,

וחום גופי עלה

הרגשתי שהלב פצח בשייר ..

 

יושבת מול הים והאופק מחייך

כשאני את דמותך חולמת

רחש הגלים מגלה ל-י

כמה שאני אותך באמת אוהבת

http://www.youtube-nocookie.com/v/PPGO2D4mpl8&hl=en&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&hd=1&border=1"> 

נכתב על ידי , 9/11/2009 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





784
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOMG//.I'm a Cookie Monster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OMG//.I'm a Cookie Monster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)