לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה לא עוד סתם סיפור



Avatarכינוי:  -Writer-

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

סתם קטע שכתבתי


עומדת בשמלה לבנה בחדר מוקף מראות
בכל מיני גדלים וצורות
המראות נשברות כולן בבת אחת

הכל נעלם וניהיה שחור
עומדת בקצה המסדרון ומתחילה לרוץ ללא סיבה
שוב המראות נמצאות ליידי הפעם בצידי המסדרון
אני רואה את עצמי רצה משהו רודף אותי
המראות נשברות זו אחר זו שאני עוברת אותן
אני נעצרת המסדרון נגמר
מנסה לפנות לאחור
משהו מופיעה מולי מתקרבת במהירות
אך לא בריצה
משהו עומד מולי משהו לא ברור
כמו דמות מפחידה
הדמות מתבהרת אני כבר מזהה אותה
אך לפני שאספיק לומר את שמה היא נעלמה
מופיעה מאחוריי במפתיעה
אני קופאת במקום
השמלה הופכת אדומה
נופלת על הרצפה בשקט הכל שחור
לא אראה יותר את הדמות או את האור

קטע שעלה לי מהדמיון והחלטתי לכתוב אותו
אשמח לתגובות :)

נכתב על ידי -Writer- , 15/10/2010 18:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nuritosh'ka ב-21/7/2011 19:22
 



דיי נמאס לי >;


אוף דיי באמת כבר נמאס לי!!!
אני כותבת סיפור חדש ואז אחרי כמה פרקים..זהו!
אין לי יותר רעיונות כאילו הכל נמחק!
אוף ועוד פעם הסיפור הזה נהפך למשהו טיפשי!
אולי הרעיון מקורי(והוא שלי ושלי בלבד אז חסר למי שיעתיק!!!)
אבל לא הצלחתי לעשות ממנו סיפור מגניב..כזה שיגרום לכל אחד שקורא אותו לא להפסיק לקרוא!
כזה שיגרום לכולם לפוצץ את המונה של הכניסות!
כזה שיגרום לאנשים לכתוב לי בתגובות:
"נו למה את לא מעלה פרק?
נכון עברה דקה בלבד אבל אני חייב/ת לדעת מה יקרה בפרק הבא!"
כזה שיגרום...לניצוץ כזה שיגרום לי לרצות להמשיך לכתוב עוד פרקים!
-
קיצר ניראה לי שהבנתם ששוב עוד סיפור יוקפא(הסיפור הזה -.-")
כמו כל שאר הסיפורים הרבים שנכתבו פה..
(השיא שלי:30 פרקים)
ואז זהו אין לי יותר השראה..והסיפור נהפך בעיניי למשעמם וחסר טעם..
מי שיש לו רעיונות(מקוריים בלבד)
(או רעיונות לא מקוריים אבל טובים)
מוזמן לכתוב אותם בתגובות..
אני לא מבטיחה שיעלה היום סיפור חדש או פרק 3 לסיפור הקיים(עם תחזור אליי ההשראה..)
אבל עם לא אז עוד שבוע שבועיים(כי אני בפנימייה)

עד הפעם הבאה(עם בכלל..)

-Writer-
נכתב על ידי -Writer- , 2/10/2010 10:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Writer- ב-8/10/2010 15:55
 





6,206

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Writer- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Writer- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)