לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Sadness Will Never End




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

Sometimes its sad to be 14.


יש דברים שמאוד קשה להבין אותם.
אל תישפטו אדם אם לא עמדתם במקום שלו ,אתם לא יכולים לדעת מה גרם לאדם הזה ליבחור בדרך זו או אחרת או לינהוג בצורה מסוימת.
אתם לא יודעים מה הוא מרגיש עמוק בפנים ,הוא האדם היחיד שיודע אז אל תשפטו אף אחד לרעה ואל תנסו לתת עצות שניראות כה פשוטות עבורכם אך ניתפסות כקשות עבור אותם אנשים.
 
כמה שזה נכון.
 
באמת שאני כבר לא יודע מה לעשות עם עצמי. לא מבחינה של לצאת מהארון אומשו..מבחינת אהבה ,אתמול רשמתי ממש המון ושבאתי לישלוח זה פשוט לא שלח ,לאחר הרבה בעיות כאלה אני תמיד עושה העתק הדבק לכל טקסט ארוך שאני רושם אבל זה פשוט לא העתיק אתזה.
חבל ,מאוד רציתי לדבר עלזה קצת ,גם אם אתם לא יודעים ממש מי אני..
נכתב על ידי , 20/6/2009 23:55  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 30

MSN:  ...




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheSadnessWillNeverEnd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheSadnessWillNeverEnd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)