לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אקזיט והמנחים.


לכל אחד יש יציאות! כנסו תקא את על היציאות של אקזיט (איך לא) וגם קצת-בקטנה-על החיים שלי..תהנו ותיגיבו!

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 250978656 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

עוד אין לך פיבוריטים??


תצביעו למיכאל קירקילן!!!!!בבקשה!!!!!
נכתב על ידי , 29/8/2005 22:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


איזה סוג של ספרים את אוהבת לקרוא (מתח, רומנים, בילוש, מדע בדיוני וכו’)?
אממ בעיקר ספרים על נערים/נערות מתבגרות:)

ומתח

מה הספר המוצלח ביותר שקראת? מה מסופר בו?
"אל תקראו לי חירות" של נגה מרון.

איזה ספר היה שנוא עלייך במיוחד? איזה ספר לעולם לא תקראי?
היו מלא ספרים שהתחלתי ולהבנתי וואט דה םאק הם רוצים ממני..אז הפסקתי באמצע.

מה עדיף לדעתך? לקרוא ספר מתורגם, או לקרוא את הגרסא המקורית בשפה המקורית?
מתורגם. למה מה אני?לא רק קוראת ספר אז גם עם מילונים?

מה עדיף, לראות את הסרט קודם, או לקרוא את הספר קודם? ובכלל - האם עדיף לקרוא ספרים על פני לראות סרטים?
אני אישית מעדיפה קודם לקרוא ספר, כך שאני יכולה לדמיין לבד את הדמיות. אח"כ אפשר לראות איך הספר נראה בעייני מישהו אחר-הבמאי.נייססס.

האם את מעדיפה סיפורים קצרים או ארוכים?
תלוי. אני בדר"כ קוראת ספרים באורך ה-200 עמודים ויותר.

האם יש סופר מסויים שאהוב עלייך במיוחד? סופר שקראת את כל כתביו?
עוד לא קראתי את הכל אבל שואפת..חחח

נגה מרון..ממליצה מ=א=ו=ד על ספרים שלה.

 

 

 

 

לילה טוב

אדוול

נכתב על ידי , 28/8/2005 02:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טלנובלה (ע"ר) או השיר שלנו?


באו נגיד את זה ככה..

השיר שלנו ראיתי את כל הפרקים (לרוב יותר מפעם אחת)

טלנובלה (ע"ר) ראיתי את רוב הפרקים..!

 

אז מה ההבדל בנהם.?

שהם נמצאים בשני יצרנים שונים (הוט/יס).

שחקנים שונים.

 

בתחלאס חוץ מזה אני לא רואה איזה שהוא הבדל משמעותי נוסף!

 

חתונה הייתה?הייתה!

נסיון לרצח בחופה היה?היה!

התחרטות ברגע האחרון היה?היה!

מישהו מת (עקב הצלה!!) היה?היה!

 

 

נכון שזה היה שונה באיזשהי מידה. אבל נניח עכשיו אני לא יכולה להגיד לכם טלנובלה (ע"ר) יותר יפה מהשיר שלנו. וגם לא להפך.

בטלנובלה (ע"ר) היו מלאא קטעים מצחיקים, לשבת מול הטלוויזיה ולהתפוצץ מצחוק. נראה לכם שלא כאבה לי הבטן כשראיתי השיר שלנו (מרוב צחוק)..

 

בכל אופן לא רציתי להגיד בזה משהו מעניין.

אם בא לכם להגיב..בכייף שלכם!


 

אורטלו'שלו'שלו'ש חחח

לא מפספסת!

גם פה אני אומר לך מזל טוב!

אז..מזל טוב בובה

שיהיה לך היומהולדתהכי מאושר בעולם

תשארי תמיד כמו שאת מואה=)))

נכתב על ידי , 26/8/2005 12:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,618
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+אקזיטית+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+אקזיטית+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)