לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשויואלי

הי, אני חדש בבלוג, לא מכיר את האקלים, שמעתי שיש כאן חברה, אפוא הם? מי אני - בן 64, אב לשתי בנות קטנות מקסימות, תודות לאשה נפלאה. כותב פה ושם -לא רציני. מומחה לביטוח מפעלים, אוהב מוסיקה, חשיבה, סקפטי. מאמין שהכל אפשרי רק מה, לא הכל קורה, כל דבר בזמנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

ללא שם


עכשו שישי בערב, כולם הלכו לישון. אני פתחתי היום בלוג על שמי, לא יודע מה יצא מזה.

כתבתי לעצמי קטע על חפצים שפולשים לחיינו , כמעט פרנואידי, כי החפצים שלנו זה

אנחנו. אז מה אני יכול ללמוד על עצמי מהם? תנו כיוון.

 

סך הכל יש המון על מה לכתוב, אז עם מה מתחילים? עם זה שאני מספר ספורי ילדים

טוב? שאני מתפעל מגידול ילדים. שלהסביר זה הכי מעניין , לקרוא גם כן. בקצור

הכל מעניין אבל אני סקפטי, לא מאמין לכל דבר כי תמיד יש עוד משהו שאיני יודע

וזה אולי קובע יותר. בקצור אי וודאות היא בסיס הידיעה, אין הכל, רק נחוש כולל.

לא תאמינו מה מרגיע אותי, לקרוא מסמכי עבודה, חוזים, מזכרים, לא יודע למה.

אבל היום אתחיל לקרוא ספר שקבלתי במתנה מבתי ליום הולדתי.

אני חייב לה את זה וגם לעצמי. אז להתראות.

יואלי

נכתב על ידי , 8/5/2009 22:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 79




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיואל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיואל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)