לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חגיגות העשור


מהראשון ועד האחרון, לכבוד עשרת הגברים עימם שכבתי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

הפעם הראשונה שלי


עשרה גברים

זה מה שהספקתי עד עכשיו

אני יודעת שזה לא הרבה, כלומר  יש כאלה שעשרה גברים זה בשבילן מה שהן עושות בשבוע

אבל אני לא כזאת, לקח לי זמן, בכלל לא הייתי בעיניין עד אמצע יב'

כשהייתי בחטיבה ועברנו לאן שעברנו, הייתי, קטנה, רזה, משקפופרית והחזה שלי, עוד לא חשב בכלל על האפשרות לגדול

הבנות הסתכלו עלי כאילו הייתי חייזר

והבנים, הפעמים היחידות שבכלל דיברו איתי היה אם הפרעתי להם לעבור

התחלתי להתפתח רק לקראת סוף כיתה י'.

ואז היה עוד יותר נורא

לא ידעתי מה לעשות עם זה בכלל

בחופש שבין יא' ליב' הבנתי שכנראה אני נראית בסדר - האמת שהיום אני יודעת שאני מדהימה, אבל אז...

עד שנתתי למישהו לגעת בי, הייתי כל כך מטומטמת, מהפחד שאף אחד לא ירצה להיות איתי

נתתי לראשון שבכלל רצה, לשכב איתי אחרי פעמיים שיצאנו

אני לא לגמרי זוכרת את זה

אצלו בבית, הוא ניסה לתת לי לשתות אבל לא רציתי

רציתי להרגיש הכל עד הסוף

זה היה גרוע כמו שרק אידיוט בתול ומפגר כמוהו יכול לגרום לזה להיות

אני רק שמחתי שזה סוף סוף קורה לי, בכל זאת כבר התקרבתי לסוף יב'

ברור שלא ראיתי/שמעתי אותו יותר

בכיתי

אבל דבר אחד ידעתי עוד לפני שהוא גמר

שבפעמים הבאות אני אהיה זאת שתשלוט במצב

 

נכתב על ידי מזדיינת , 9/5/2009 01:25   בקטגוריות בנים, סקס, הפעם הראשונה, מיניות, טימטום, בנות, פמיניזם, אופטימי, אהבה ויחסים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-23/6/2009 19:00



Avatarכינוי:  מזדיינת

בת: 35

תמונה




14,881
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למזדיינת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מזדיינת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)