לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חגיגות העשור


מהראשון ועד האחרון, לכבוד עשרת הגברים עימם שכבתי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

הרביעי


התגייסתי בנובמבר, אחד מימי שני

יום קודם, מסיבת גיוס

התגייסתי עם עוד חברה

עשינו את המסיבה ביחד

אתם מכירים את זה, שבכל מחזור

יש קבוצה של כמה בנים COOL לגמרי, חתיכים ברמות על

הם לא הרבה, ארבעה, חמישה

תמיד יש להם איזה תחביב מגניב כזה, קרטינג תחרותי, טיפוס מצוקים, יש להם להקה

אצלנו הם היו ארבעה, והם התעסקו בצילום

גם הם הגיעו למסיבה

הם התגייסו יחד שבועיים אחרי לאיזה סיירת

אחד מהם

שכבר ביסודי שמתי עליו עין אבל אותי כזכור איש ידע על קיומי עד סוף יא'

ניגש אלי במסיבה ואמר לי שהיה מתחיל איתי אם לא הייתה לו חברה

הזכרתי לו שהיא חזרה  באותו בוקר לטירונות שלה

ולקחתי אותו למעלה

לאחד החדרים

חלום שמתגשם

ולא הייתה אכזבה כמו שיכולה הייתה להיות  כשמחכים למשהו הרבה זמן

אני חושבת שזאת הייתה מתנת הגיוס הכי טובה שקיבלתי

והכי חשוב, שאני נתתי אותה לעצמי

היה כיף

 

 

נכתב על ידי מזדיינת , 26/5/2009 00:11   בקטגוריות בנים, בנות, סקס, מיניות, פמיניזם, בית ספר, צבא, גיוס, הגשמת חלומות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נט ב-4/6/2009 15:21



Avatarכינוי:  מזדיינת

בת: 35

תמונה




14,881
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למזדיינת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מזדיינת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)